Mε επισημότητα γιορτάστηκε η Επέτειος της 25ης Μαρτίου, στο Ζεφύρι. Ο εορτασμός άρχισε με την καθιερωμένη δοξολογία που εψάλη στον Ιερό Ναό Παναγίας Γρηγορούσας και συνεχίστηκε με επιμνημόσυνη δέηση στο Ηρώον της Κεντρικής Πλατείας. Ακολούθησε η εκφώνηση του πανηγυρικού της ημέρας από την καθηγήτρια του 2ου Γυμνασίου, κα Δρυμώνα και η κατάθεση στεφάνων από τους εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής, του Αστυνομικού Τμήματος, των σχολείων και των μαζικών φορέων της πόλης. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την μαθητική παρέλαση, στην οδό Παναγίας Γρηγορούσας.
Δείτε στιγμιότυπα στο βίντεο που ακολουθεί:















0 comments:
Δημοσίευση σχολίου