«Ξεσάλωσαν», στην ετήσια συνεστίαση, οι μαθητές του φροντιστηρίου ΑΛΦΑ

Στο φροντιστήριο ΑΛΦΑ ξέρουν να επικεντρώνονται στο στόχο, που είναι η εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι παραμελούν κάποιες ανάσες, που τους δίνουν τη δυνατότητα να ξεσκάνε για να επιστρέψουν δριμύτεροι στα βιβλία. 
Στο πλαίσιο αυτής της πρακτικής, πραγματοποιήθηκε, τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου, η καθιερωμένη συνεστίαση, ώστε να εκμεταλλευθούν τις συνεχόμενες αργίες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το κέφι που επικράτησε ήταν πραγματικά μοναδικό και εκφράστηκε με χορό που διήρκεσε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Ήταν μια αναγκαία ένεση διασκέδασης, κατά τη διάρκεια ενός σκληρού προγράμματος, για την εφαρμογή του οποίου οι υποψήφιοι έχουν απαρνηθεί την ιδιότητα του …ανθρώπου, η οποία θα τους «αποδοθεί» και πάλι, από το Διευθυντή Σπουδών, Απόστολο Ραβάνη, την επομένη της λήξης των πανελλαδικών εξετάσεων. 
Αλλά μέχρι τότε, τα παιδιά πρέπει να κάνουν πέντε μήνες υπομονή, γιατί τα καλά κόποις κτώνται…


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου