Εκδρομή στον Πόρο με δωρεάν μετακίνηση για τα μέλη του διοργανώνει για την Κυριακή 5 Ιουλίου το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Φυλής - Δηλώσεις συμμετοχής ως 26 Ιουνίου


 

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου