ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΥΡΕΣΗΣ
ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΠΠΑ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑΣ, 58 ΕΤΩΝ
Η περιπέτεια της Σταματίνας Πέππα, 58 ετών, έληξε στις 16/6/2026, δίνοντας τέλος στην αγωνία των ανθρώπων που την αναζητούσαν. Συγκεκριμένα, η ενήλικη εντοπίστηκε από ευαισθητοποιημένο πολίτη στην περιοχή της Πάρνηθας, που ήρθε σε επικοινωνία με τους οικείους της. Έπειτα ενημερώθηκε το ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για να λάβει την φροντίδα που χρειάζεται.
Υπενθυμίζουμε ότι η Σταματίνα Πέππα εξαφανίστηκε την 15 Ιουνίου 2026, μεσημεριανές ώρες, από την περιοχή των Άνω Λιοσίων στην Αθήνα. Το «Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε για την εξαφάνισή της και άμεσα προχώρησε στη δημοσιοποίηση των στοιχείων της, κατόπιν αιτήματος της οικογένειάς της, καθώς συνέτρεχαν λόγοι οι οποίοι έθεταν τη ζωή της σε κίνδυνο. Σας υπενθυμίζουμε ότι από την πρώτη στιγμή κινητοποιήθηκε η ειδική εθελοντική Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης «Θανάσης Μακρής», σε συνεργασία με τη Κυνοφιλική Ομάδα με ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο.
Παρακαλείσθε για την άμεση αφαίρεση της φωτογραφίας από όπου υπάρχει η ανακοίνωση της εξαφάνισης.
Η συμμετοχή όλων μας, βοηθά να βρεθούν τα άτομα που βρίσκονται σε κίνδυνο, διότι η εξαφάνιση ενός ατόμου ανεξαρτήτως χρώματος, καταγωγής και θρησκείας είναι ένα πολύ σοβαρό γεγονός, για όποιο λόγο και αν γίνεται.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών που έχει αναπτύξει, διαθέτει την τεχνογνωσία να χειρίζεται με επαγγελματισμό και εξειδίκευση περιστατικά εξαφανίσεων. Ενημερωθείτε για τις διεθνείς συνεργασίες του Οργανισμού: http://www.hamogelo.gr/gr/el/diethneis-sinergasies/
Περισσότερες πληροφορίες: Εθνικό Κέντρο για τις Εξαφανίσεις και τα Παιδιά Θύματα Εκμετάλλευσης «Εθνική Γραμμή για τους Αγνοούμενους Ενήλικες – 1017» Παρακαλείσθε για τη δημοσίευση του Δελτίου Τύπου.
Το Missing Alert Hellas συνίσταται στην άμεση, έγκυρη και λεπτομερή ενημέρωση των πολιτών σχετικά με περιστατικό εξαφάνισης ενηλίκου μόλις λίγα λεπτά μετά την ειδοποίηση των Αρχών ή του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σχετικά με αυτό. Για να επιτευχθεί αυτό στο Πρόγραμμα συμμετέχει πλήθος φορέων (κρατικών, ιδιωτικών, εθελοντικών) με τον κάθε ένα από αυτούς να επικοινωνεί τα στοιχεία του αγνοούμενου και κάποιες άλλες βασικές πληροφορίες μέσα από τα μέσα που διαθέτει π.χ. τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, αναρτήσεις στα socialmedia, αποστολή SMS, ανακοινώσεις στις οθόνες αεροδρομίων κ.λ.π
- εκπτώσεις στα ΜΜΜ για τρίτεκνους
- πρόσβαση σε φθηνή εργατική κατοικία
- μείωση του ΕΝΦΙΑ
- στήριξη νέων νοικοκυριών
- κίνητρα για νεαρά ζευγάρια που επιθυμούν να δημιουργήσουν οικογένεια
- οικονομική ενίσχυση για τα πρώτα σχολικά χρόνια κάθε παιδιού
1* O Δήμος Φυλής, επί της διοικήσεώς σας, επιχειρεί την πράσινη μετάβασή του κλείνοντας οριστικά ένα κεφάλαιο πλέον των 60 ετών, αυτό της χωματερής. Πόσο αισιόδοξος είστε για την αλλαγή ταυτότητας της πόλης σας;
Η ίδια η ζωή δείχνει ότι η Χωματερή κλείνει τον κύκλο της, γιατί σύντομα θα κορεσθεί. Αυτός είναι ο λόγος που πολλές φορές έχουμε επισημάνει τον κίνδυνο να μείνουν τα απορρίμματα της Αττικής στο δρόμο. Από την πλευρά μας σχεδιάζουμε το μέλλον του Δήμου χωρίς σκουπίδια και ήδη στο αποκατεστημένο κομμάτι της Χωματερής υλοποιούμε μεγάλα έργα πρασίνου και παραγωγής πράσινης ενέργειας από φωτοβολταϊκά, που ήδη λειτουργούν. Ο τουρισμός, η γεωργία, οι μεταφορές και η αποθήκευση (logistics), η ενέργεια και το Πανεπιστήμιο θα αποτελέσουν τους αναπτυξιακούς άξονες που θα προσδιορίσουν τη νέα ταυτότητα του Δήμου.
2* Τελευταία σας εξαγγελία αποτελεί η μονάδα "πράσινου" υδρογόνου, πρώτη σ' όλη την Αττική. Τι ακριβώς προσδοκάτε ότι θα προσφέρει το συγκεκριμένο έργο στους δημότες και τις δημότισσές σας;
Ένας Δήμος πρωτοπόρος στα ενεργειακά, δεν θα μπορούσε να μην ασχοληθεί με την παραγωγή πράσινου υδρογόνου, δηλαδή ενός καθαρού καυσίμου που προέρχεται από την ηλεκτρόλυση του νερού. Διαθέτουμε δικό μας ηλεκτρικό ρεύμα και νερό, που αποτελούν τη βάση της παραγωγής πράσινου υδρογόνου και εξασφαλίσαμε την αναγκαία χρηματοδότηση. Θα επιχειρήσουμε να αντιμετωπίσουμε το θέμα του κόστους και της αποθήκευσης του υδρογόνου, ώστε να αποκτήσουμε ένα καθαρό καύσιμο για τα βαριά οχήματά μας.
3* Έχετε προχωρήσει στη σύσταση Ενεργειακής Κοινότητας για την παραγωγή ενέργειας από τον ήλιο, με σκοπό την κάλυψη των αναγκών των δημοτικών κτιρίων, του οδοφωτισμού και των κοινωνικά αδύναμων πολιτών σας. Σε ποιο σημείο βρίσκεται το συγκεκριμένο έργο και τι προβλέπεται για το άμεσο μέλλον;
Το έργο αυτό έχει ήδη γίνει πράξη, αναδρομικά, από τον Ιούνιο του 2025. Το μεγαλύτερο μέρος των ενεργειακών αναγκών του Δήμου καλύπτεται από το δικό του ηλεκτρικό ρεύμα και ήδη 800 ευάλωτα νοικοκυριά έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα ενίσχυσής τους με δωρεάν ηλεκτρική ενέργεια. Με την προσθήκη στην παραγωγή του νέου ενεργειακού πάρκου, θα καλυφθεί το σύνολο της κατανάλωσης του Δήμου. Και δε σταματάμε εδώ, καθώς βρίσκονται στη διαδικασία αδειοδότησης φωτοβολταϊκά ισχύος 250 ΜW και εγκαταστάσεις αποθήκευσης ενέργειας (μπαταρίες) δυναμικότητας 270 MW. Κάτι που σημαίνει ότι ο Δήμος μπορεί να αποκομίσει μεγάλα έσοδα από την πώληση ενέργειας στο κοντινό μέλλον.
4* Είστε ένας από τους 13 δήμους της Αττικής που έχετε προχωρήσει στην κατάθεση προσφυγής προς το ΣτΕ με αφορμή τις αυξήσεις στα τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ. Είστε αισιόδοξος ότι μπορεί η συγκεκριμένη υπόθεση να έχει αίσιο τέλος και να μην ισχύσουν τα αυξημένα τιμολόγια που φτάνουν ακόμα και το 33%;
Το νερό είναι ένα από τα πολυτιμότερα δημόσια αγαθά και σαν τέτοιο το αντιμετωπίζουμε. Από την πλευρά μας έχουμε δει από πολύ νωρίς το πρόβλημα και δουλεύουμε πάνω σε ένα πλάνο, με βάση το οποίο θα ενισχύσουμε το ιδιόκτητο δίκτυο ύδρευσης του Δήμου με 2 εκατ. κυβικά μέτρα το χρόνο, από την εκμετάλλευση των επιφανειακών και των υπογείων υδάτων της Πάρνηθας. Ήδη, σε συνεργασία με την Ελληνική Αρχή Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ), έχουμε προχωρήσει στη διάνοιξη γεωτρήσεων και βρισκόμαστε στη φάση αναζήτησης χρηματοδότησης για την άντληση και την προώθηση του νερού στο δίκτυό μας.
5* Θα θέλαμε να μας αναφέρετε εκτός του νέου περιβαλλοντικού αποτυπώματος που επιχειρεί ο δήμος σας ν' αφήσει πως φαντάζεστε την περιοχή σας στα επόμενα 10 χρόνια. Τι απ' όσα βρίσκονται σε εξέλιξη είναι ικανά ν' αλλάξουν τη φυσιογνωμία της πόλης σας;
Όπως προανέφερα, το
νέο αναπτυξιακό μοντέλο του Δήμου βασίζεται στη γεωργία, στον τουρισμό, στην
παραγωγή ενέργειας, στην αξιοποίηση του υδάτινου πλούτου, στις μεταφορές και
την αποθήκευση (logistics), και
στο Πανεπιστήμιο.
Αναφορικά με τη γεωργία, ο Δήμος εδώ και καιρό προσπαθεί να
στρέψει τους συνδημότες μας στην καλλιέργεια του ελαιοδέντρου και στη
μελισσοκομία. Στον τουρισμό επιδιώκουμε την ανάδειξη του πολιτιστικού μας
αποθέματος και την ανάπλαση της Πάρνηθας, με σκοπό την βελτίωση της
επισκεψιμότητας για τη στήριξη της βαριάς βιομηχανίας του Δήμου μας που είναι
οι επιχειρήσεις εστίασης και ψυχαγωγίας. Στις μεταφορές και στην αποθήκευση η
δημιουργία πάρκου logistics, σε
συνεργασία με το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ),
βρίσκεται στη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Με την ανέγερση των
φοιτητικών εστιών και των κτιρίων πολιτιστικών δραστηριοτήτων, για την οποία
έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός, ο Δήμος θα μπει στο χάρτη των
Πανεπιστημιουπόλεων.
Συμπερασματικά, οραματιζόμαστε ένα βιώσιμο Δήμο, με οικονομικά ανεξάρτητους και εύρωστους δημότες που θα επιχειρούν ή θα εργάζονται στον τόπο τους, με σκοπό την οικονομική και πολιτιστική του ανάπτυξη.

































