ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΦΥΛΗΣ, ΣΤΟ ΖΕΦΥΡΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2017 Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ
Ο Δήμος Φυλής δεν υπέκυψε στον πειρασμό του λαϊκισμού και κατόρθωσε, μέσα από τη συνεννόηση, να βάλει ψηλά στην ατζέντα του Υπουργείου Υποδομών το συνολικό ζήτημα της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης του Δήμου Φυλής. 
Όπως έχει γράψει ο ΦΥΛΑΡΧΟΣ, στόχος του Δήμου Φυλής ήταν να βγει ωφελημένος από τις εξελίξεις και να κερδίσει τη συγκοινωνιακή αναβάθμιση της περιοχής, με τη λειτουργία του σταθμού του προαστιακού στο Ζεφύρι, την λειτουργία του κορμού των λεωφορείων του ΟΑΣΑ στον Προαστιακό των Άνω Λιοσίων και την απελευθέρωση νέων χώρων στάθμευσης κοντά στους σταθμούς του Προαστιακού σε Άνω Λιόσια και Ζεφύρι.
Τα πρώτα βήματα έχουν γίνει από καιρό με τις παρεμβάσεις του Δήμου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για άμεση λειτουργία του Προαστιακού του Ζεφυρίου και στο Υπουργείο Μεταφορών με το αίτημα παραχώρησης χώρων για στάθμευση κοντά στους σταθμούς του Προαστιακού. 
Μάλιστα για το σκοπό αυτό ο Δήμος Φυλής κατεδάφισε, στις αρχές του χρόνου, συγκρότημα παλιών κατοικιών, σε οικόπεδο που είχε απαλλοτριωθεί από το Υπουργείο Υποδομών για την κατασκευή της Αττικής Οδού, σε απόσταση αναπνοής από τον Προαστιακό Άνω Λιοσίων. 
Το δεύτερο βήμα γίνεται με την επίσκεψη του Υπουργού Χρήστου Σπίρτζη στο Ζεφύρι, καθώς ο Δήμος Φυλής μετέτρεψε το πρόβλημα σε πλεονέκτημα και όλα δείχνουν ότι το Υπουργείο έχει την πολιτική βούληση να προωθήσει αυτά που ο Δήμος επιδιώκει, συστηματικά, εδώ και καιρό.
Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου, ο Χρήστος Σπίρτζης θα επιβλέψει, λίγο μετά το μεσημέρι της Τετάρτης 2 Αυγούστου 2017, τα έργα στον Προαστιακό του Ζεφυρίου.
Η επίσκεψη θα πραγματοποιηθεί με την ευκαιρία των εγκαινίων των ηλεκτροδοτούμενων γραμμών του προαστιακού στο Σταθμό της Αθήνας.
Ειδικότερα, ο Χρήστος Σπίρτζης θα επιβιβαστεί στις 12:15 σε συρμό για το Ζεφύρι, όπου θα φτάσει στις 12:25 κι αφού επιθεωρήσει τα έργα θα επιστρέψει στο Σταθμό της Αθήνας.
Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης έχει ως εξής:


Ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς και ο Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Γιάννης Κρεμύδας υπογράφουν το συμβόλαιο για το "σπίτι της ΓΡΙΖΑΣ"  ενώπιον της συμβολαιογράφου
Στην τελική ευθεία μπαίνει η διαδικασία για την ανέγερση του σπιτιού της ΓΡΙΖΑΣ.
Την περασμένη Πέμπτη, 27 Ιουλίου 2017 υπογράφηκε από τον Χρήστο Παππού και τον Γιάννη Κρεμύδα το συμβόλαιο παραχώρησης του οικοπέδου από την Πρωτοβάθμια Σχολική Επιτροπή στο Δήμο Φυλής. Πρόκειται για το οικόπεδο που βρίσκεται στο οικοδομικό τετράγωνο 921, επί της οδού Πέτρου Λιόσα και το οποίο είχε στο παρελθόν φιλοξενήσει το Δημοτικό Σχολείο Φυλής και (μετά το σεισμό του 1981) το 7ο Νηπιαγωγείο Άνω Λιοσίων.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΓΡΙΖΑΣ το θεωρεί κατάλληλο, καθώς βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο και πληροί τις προδιαγραφές που έχει θέσει. Ήδη η μελέτη του έργου έχει συνταχθεί και τις αμέσως επόμενες μέρες θα κατατεθεί φάκελος για την χορήγηση οικοδομικής αδείας από τη Διεύθυνση Πολεοδομίας του Δήμου Φυλής.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου, μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο η μελέτη, ώστε να ανοίξει ο δρόμος για τη δημοπράτησή του.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Γιάννης Κρεμύδας έδειξε ιδιαίτερο ζήλο για να προχωρήσει η διαδικασία και πρωτοστάτησε για την υπογραφή του συμβολαίου που ανοίγει το δρόμο για την εκτέλεση του έργου.
Συνέβαλαν, επίσης, τα μέγιστα οι εργαζόμενοι του Δήμου, ανάμεσα στους οποίους ο τοπογράφος μηχανικός Θανάσης Τουλούπας, η επιστημονική συνεργάτης του Δημάρχου Μαρίνα Νικολοπούλου, ο υπάλληλος της Τεχνικής Υπηρεσίας Γιώργος Αργυρόπουλος, αλλά και ενεργοί πολίτες, όπως ο Πρόεδρος της Ένωσης Γονέων Ιωσήφ Κρυστάλης ο οποίος, με την ιδιότητα του λογιστή, συντόνισε την προσπάθεια συγκέντρωσης των αναγκαίων δικαιολογητικών.  
ΑΠΟ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΤΟ ΠΟΔΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ



Η δραστηριότητα των διαρρηκτών και η οικονομική κρίση έκαναν δυσεύρετα τα μηχανήματα αυτόματης ανάληψης μετρητών (ΑΤΜ). Τόσο που η τοποθέτησή τους να θεωρείται, πλέον, είδηση.
Αυτό ακριβώς συνέβη και με το μηχάνημα που τοποθέτησε η ΕUROBANK, το πρωί της Δευτέρας 31 Ιουλίου 2017 στην κεντρική είσοδο του Δημαρχείου Άνω Λιοσίων, με σκοπό την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής, αλλά και των εργαζομένων  του Δήμου.
Το μηχάνημα είναι τελευταίας γενιάς και έχει εγκιβωτιστεί σε δικό του περίπτερο.  Την Τρίτη 1η Αυγούστου αναμένεται να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες τοποθέτησης κι εν συνεχεία θα συνδεθεί με τα δίκτυα τηλεφωνίας και ηλεκτροδότησης.
Τέλος, θα τοποθετηθεί το ειδικό modem από τον ΟΤΕ κι αναμένεται, να λειτουργήσει στις αρχές της επόμενης βδομάδας. 

Την απόλυτη δικαίωση γνώρισε η έντιμη και υπεύθυνη στάση του Δημάρχου Φυλής για τον προαστιακό. Ο Δήμαρχος Φυλής απέφυγε τον πειρασμό του λαϊκισμού και πέτυχε την επίσημη έκδοση ανακοίνωσης από το Υπουργείο Μεταφορών, στην οποία μάλιστα γίνεται αναφορά στον Υπουργό. 
Με την ανακοίνωση ο Δήμος επισημοποιεί τις δεσμεύσεις που απέσπασε στις πολύωρες συζητήσεις, ότι η μείωση των δρομολογίων είναι προσωρινή κι ότι τα έργα θα ολοκληρωθούν μέχρι το Δεκέμβριο. Και φυσικά θα εξακολουθήσει να εργάζεται για τη δημιουργία χώρων στάθμευσης και μεταφορά του κορμού των λεωφορείων στο Σταθμό Άνω Λιοσίων, αλλά και για τη λειτουργία του σταθμού του Ζεφυρίου.
Δείτε το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Δήμος Φυλής:

Λεωφορεία για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με αφετηρία τα Άνω Λιόσια και προορισμό τη Νερατζιώτισσα δρομολογεί από τη Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατόπιν εντολής του Υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη. Αυτό προκύπτει από ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Μεταφορών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση:
-Η μείωση των δρομολογίων του προαστιακού είναι προσωρινή και αναγκαστική λόγω έργων εκσυγχρονισμού των συστημάτων
-Τα απαιτούμενα έργα θα παραδοθούν μέχρι το Δεκέμβριο, οπότε θα υπάρξει δυνατότητα πύκνωσης των δρομολογίων
Επίσης η ανακοίνωση χαρακτηρίζει δικαιολογημένα τα παράπονα των επιβατών και ζητά συγγνώμη.
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι η προσπάθεια του Δημάρχου Φυλής να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα που προέκυψε, με σοβαρότητα και υπευθυνότητα, βρήκε ανταπόκριση στο Υπουργείο Υποδομών, στον ΟΣΕ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ο Δήμος Φυλής θα παρακολουθεί από κοντά το πρόγραμμα υλοποίησης των έργων, ώστε, με την ολοκλήρωσή τους, το Δεκέμβριο να θέσει στο Υπουργείο, στον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το ζήτημα της πύκνωσης των δρομολογίων. Άλλωστε από την πρώτη στιγμή έχει επισημάνει ότι η μείωση των δρομολογίων συνιστά υποβάθμιση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης του Δήμου Φυλής και της ευρύτερης περιοχής.
Θα εξακολουθήσει, επίσης, να εργάζεται για την ολοκλήρωση των χώρων στάθμευσης και για τη δημιουργία κορμού των λεωφορείων του ΟΑΣΑ στο σταθμό των Άνω Λιοσίων αλλά και για την άμεση λειτουργία του σταθμού του προαστιακού στο Ζεφύρι.
Δείτε την επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου:

Μετά από 15 χρόνια αναμονής και εγκατάλειψης ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός της Αθήνας αποκτά ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά.
Οι συνδέσεις με Κιάτο, Αεροδρόμιο και Χαλκίδα γίνονται απευθείας και ηλεκτροκίνητα και όχι με αλλαγή συρμών και ταλαιπωρία.
Οι παρεχόμενες εφεξής συγκοινωνιακές σιδηροδρομικές υπηρεσίες στον πολίτη, αλλάζουν σελίδα και μπαίνουν σε ένα νέο σύγχρονο, φιλικό στο περιβάλλον και το χρήστη, κεφάλαιο. 
Οι απαραίτητες εργασίες για την ολοκλήρωση του έργου και τον τελικό συντονισμό των συστημάτων, το οποίο στην ολοκλήρωσή του θα προσφέρει άλλου επιπέδου συγκοινωνιακό έργο στον πολίτη, δημιούργησαν, όπως είναι φυσικό, και κάποια προβλήματα.
Σε ό,τι αφορά στην αναγκαστική, λόγω των απαραίτητων έργων εκσυγχρονισμού και συντονισμού των συστημάτων, προσωρινή μείωση των δρομολογίων από Α. Λιόσια – Νερατζιώτισσα, και τις δικαιολογημένες διαμαρτυρίες των κατοίκων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με εντολή του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη για εξεύρεση άμεσης λύσης στο πρόβλημα, ανακοινώνει ότι από την Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017 και μέχρι την ολοκλήρωση των απαιτούμενων εργασιών, δρομολογεί λεωφορεία σύνδεσης του Σταθμού Α. Λιοσίων με τη Νερατζιώτισσα, ώστε να επιτευχθεί η απαιτούμενη διασύνδεση και μετεπιβίβαση των επιβατών, με τη μικρότερη δυνατή ταλαιπωρία .
Ζητάμε συγνώμη για την ταλαιπωρία κατοίκων, επιβατών και χρηστών, αλλά είναι προσωρινή και για ένα έργο που έχει καθυστερήσει 15 ολόκληρα χρόνια από αδιαφορία και εγκατάλειψη και σήμερα γίνεται πραγματικότητα, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Τα απαιτούμενα έργα στις Αχαρνές αναμένεται να ολοκληρωθούν από τον ΟΣΕ μέχρι το Δεκέμβριο, ώστε αμέσως μετά την ολοκλήρωσή τους να δοθεί η δυνατότητα να πυκνώσουν τα δρομολόγια.
Η προσπάθεια για αναβάθμιση του Προαστιακού και του Σιδηροδρόμου ευρύτερα συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς.
Μέσα στο φθινόπωρο η ηλεκτροκίνηση έως και τον Πειραιά θα είναι γεγονός, με την ολοκλήρωση του έργου της ΕΡΓΟΣΕ, ενώ ταυτόχρονα θα προκηρυχθούν η Β’ φάση του Σταθμού Λαρίσης και η υπογειοποίηση των Σεπολίων.
Η χώρα ξαναβάζει το Σιδηρόδρομο στη ζωή της. Ένα γρήγορο, οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον μέσο.
Συγχαρητήρια στην ΕΡΓΟΣΕ και σε όλους όσους συνέβαλαν εδώ και 1,5 χρόνο στην επίτευξη του στόχου αυτού και την ανατροπή της εικόνας εγκατάλειψης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών.
Δ. ΜΠΟΥΡΑΪΜΗΣ- ΧΡ. ΠΑΠΠΟΥΣ

Το ζήτημα που προέκυψε το βράδυ της Τρίτης 25 Ιουλίου 2017, με τα δρομολόγια του προαστιακού είναι γνωστό. Εξίσου γνωστά είναι τα προβλήματα που προκαλεί στο επιβατικό κοινό των Άνω Λιοσίων.
Ο Δήμος Φυλής απευθύνθηκε, αμέσως, στους αρμοδίους, δηλαδή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στο Υπουργείο Υποδομών. 
Όπως τεκμηριωμένα έγραψε ο ΦΥΛΑΡΧΟΣ, αντέδρασε την Τρίτη 25 Ιουλίου 2017 που μαθεύτηκε ότι τα Άνω Λιόσια δεν είναι τερματικός σταθμός στη γραμμή ΣΚΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΛΙΚ ΕΔΩ. Και την αμέσως επομένη ο Δήμαρχος με έγγραφα προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον Υπουργό και τους Βουλευτές ζήτησε να δοθεί λύση. Μάλιστα την Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017 επισκέφθηκε τα γραφεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έθεσε το πρόβλημα πρόσωπο με πρόσωπο. 
Κι ενώ ο κόσμος αγωνιούσε και ο Δήμαρχος προσπαθούσε, ο Μπουραΐμης βρήκε αφορμή να ξεμυτίσει από το χρονοντούλαπο της ιστορίας όπου τον έχει καταχωνιάσει με το έργο της η διοίκηση Παππού. Εξέδωσε μια συκοφαντική ανακοίνωση, στην οποία μεταξύ άλλων προσβάλει τη δικαιοσύνη, εμφανίζοντάς την ως υποχείριο της κυβέρνησης.
Με την ανακοίνωση επιχειρεί να φορτώσει στο Δήμαρχο την ευθύνη για την αλλαγή του σχεδιασμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρόλο που γνωρίζει ότι δεν έχει την παραμικρή αρμοδιότητα. Μάλιστα, λες και απευθύνεται σε αμνήμονες, προσπαθεί να ιδιοποιηθεί την κατασκευή του σταθμού του Ζεφυρίου, που δρομολογήθηκε από τον πρώην Υπουργό Θανάση Μπούρα, κατόπιν αιτήματος της πρώην Δημάρχου Ζεφυρίου Φωτεινής Γιαννοπούλου. Το πιο αστείο είναι ότι ο άνθρωπος που διέλυσε το Δήμο υποστήριξε ότι είχε έτοιμη λύση για το συγκοινωνιακό, την οποία, φυσικά, ουδέποτε εφάρμοσε.
Αυτή η υποκριτική εμπρηστική επιστολή που διαστρεβλώνει την αλήθεια και υποδαυλίζει τις κραυγές των ακραίων στοιχείων του Δήμου, που πάντα αναζητούν ευκαιρίες για επαναστατική γυμναστική ήταν η αιτία της «έκρηξης» του Χρήστου Παππού στο Δημοτικό Συμβούλιο. 
Κι αυτό γιατί ο άνθρωπος που άφησε το Δήμο με βουνά σκουπιδιών στους δρόμους, με τους εργαζόμενους απλήρωτους, με 484 εκατ. ευρώ χρέος προς το δημόσιο, με απλήρωτους προμηθευτές και δικαιούχους αποζημιώσεων, με έργο μηδέν και με τον εισαγγελέα διαφθοράς να ερευνά το πόρισμα του ορκωτού ελεγκτή για τρύπα 8 εκατ. ευρώ στους απολογισμούς των δύο από τις τέσσερις χρονιές του Μπουραΐμη στο Δήμο, ζητάει τα ρέστα.
Εγκαλεί τον Παππού που νοικοκύρεψε το Δήμο, για ένα θέμα που όχι μόνο είναι αναρμόδιος να λύσει, αλλά έχει κάνει σοβαρές κινήσεις για τη βελτίωση της κατάστασης στο σταθμό του σταθμού του προαστιακού στα Άνω Λιόσια. Απελευθέρωσε χώρους για στάθμευση και ετοίμασε μελέτες για τη μεταφορά του κορμού των λεωφορείων στο συγκεκριμένο σημείο.
Θα έπρεπε λοιπόν να ήταν πραγματικός «γκουρού» ο Παππούς για να μην αντιδράσει μπροστά σε αυτό το απύθμενο θράσος που υποτιμά τη νοημοσύνη όλων μας. Γι’ αυτό πήρε «παραμάζωμα» τον Μπουραΐμη. Μπορεί να μην είναι κομψή η φράση ότι ο πρώην Δήμαρχος άφησε το Δήμο «μπουρδέλο», αλλά είναι απόλυτα αληθινή. Τόσο που θα μπορούσαν να διαμαρτυρηθούν για τον παραλληλισμό τα περί ων ο λόγος…ευαγή ιδρύματα. Γιατί, όντως, αποτελούν πρότυπα λειτουργίας μπροστά στο Δήμο της εποχής του Μπουραΐμη.
Δεν παρεξηγούμε λοιπόν τον Παππού που είπε την αλήθεια, με το δικό του αυθόρμητο τρόπο. Και θυμίζουμε στους θιασώτες της ευπρέπειας ότι «δεν υπάρχουν χυδαίες λέξεις, αλλά χυδαίοι άνθρωποι», όπως είχε πει από το βήμα της Βουλής των Ελλήνων ο σπουδαίος ποιητής και πατριώτης Λορένζος Μαβίλης. 
ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΨΕΙ 52 ΑΠΟ ΤΑ 104 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ

Επάνω ο Σπύρος Χρυσικόπουλος στον αγώνα, στη δεύτερη φωτό μια υποβρύχια λήψη και κάτω το ιστιοπλοϊκό που τον συνοδεύει
Πάνω από 14 ώρες συνεχόμενης κολύμβησης στον Τορωναίο Κόλπο της Χαλκιδικής συμπλήρωσε ο Σπύρος Χρυσικόπουλος. 
Ο υπεραθλητής από τη Ζωφριά του Δήμου Φυλής ξεκίνησε στις 5 το πρωί του Σαββάτου 29 Ιουλίου 2017 από τη Νικήτη Σιθωνίας με κατεύθυνση την Καλλιθέα Κασσάνδρας και έχει καλύψει τη μισή απόσταση δηλαδή 52 χιλιόμετρα. Στις 7 το απόγευμα επέστρεψε από την Καλλιθέα στη Νικήτη και ήδη διασχίζει για τρίτη φορά τον Τορωναίο Κόλπο, με κατεύθυνση προς την Καλλιθέα, όπου αναμένεται να φτάσει γύρω στις 2 το πρωί της Κυριακής 30 Ιουλίου 2017. Αμέσως θα επιστρέψει στη Νικήτη, διασχίζοντας για τέταρτη φορά τον Τορωναίο Κόλπο και ολοκληρώνοντας την προσπάθειά του. 
Δίπλα του βρίσκεται ιστιοπλοϊκό σκάφος στο ποίο επιβαίνουν η ομάδα υποστήριξης και ο χρονομέτρης που θα πιστοποιήσει ότι όλα έγιναν όπως έπρεπε. 
Με αγωνία παρακολουθεί την προσπάθειά του η μητέρα του Ειρήνη Στασινοπούλου, η οποία κινείται, οδικώς, μεταξύ Νικήτης και Καλλιθέας, ενώ βρίσκεται σε συνεχή τηλεφωνική επαφή με τα μέλη του πληρώματος του ιστιοπλοϊκού που συνοδεύει το Σπύρο.
Ολοκληρώνοντας το εγχείρημά του ο Σπύρος θα γίνει ένας από τους ελάχιστους Έλληνες που έχει διασχίσει τέσσερις συνεχόμενες φορές τον Τορωναίο Κόλπο, καλύπτοντας συνολική απόσταση 104 χιλιομέτρων. 
Ταυτόχρονα θα έχει αποκτήσει φυσική κατάσταση, εμπειρία και αυτοπεποίθηση για να αφοσιωθεί στο μεγάλο του στόχο που είναι να καλύψει κολυμπώντας (στις αρχές Σεπτέμβη 2018) την απόσταση Ρόδος-Καστελόριζο που φτάνει τα 133,3 χιλιόμετρα. 
Στις συσκέψεις πήραν μέρος ο Υφυπουργός Υποδομών Νίκος Μαυραγάνης, ο Γενικός Γραμματέας Θανάσης Βούρδας, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ Κώστας Πετράκης και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης
Από την πλευρά του Δήμου Φυλής στις συζητήσεις πήραν μέρος ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς, ο Αντιδήμαρχος Μιχάλης Οικονομάκης και ο υπεύθυνος του Γραφείου Δημάρχου Δημήτρης Στουραΐτης, ενώ σημαντική χείρα βοηθείας έδωσε και ο Βουλευτής Γιάννης Δέδες
Αποκαθιστά, όπως φαίνεται, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Δήμου Φυλής από τον προαστιακό, για το επόμενο τετράμηνο, που θα διαρκέσουν οι εργασίες κατασκευής συστήματος τηλεδιοίκησης στο τμήμα Άνω Λιόσια-ΣΚΑ.
Μετά από αλλεπάλληλες συσκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στα γραφεία της εταιρίας, το απόγευμα της Παρασκευής 28 Ιουλίου 2017, η αντιπροσωπεία του Δήμου Φυλής την οποία συγκρότησαν ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς, ο Αντιδήμαρχος Μιχάλης Οικονομάκης και ο υπεύθυνος του Γραφείου Δημάρχου Δημήτρης Στουραΐτης, απέσπασε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τη δέσμευση ότι η εταιρία θα δρομολογεί λεωφορεία με αφετηρία το σταθμό του Προαστιακού Άνω Λιοσίων και προορισμό το σταθμό της Νερατζιώτισσας, ώστε να εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό και από τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο.
Οι συσκέψεις διήρκεσαν πάνω από 7 ώρες, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών Θανάση Βούρδα, του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ Κώστα Πετράκη και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππου Τσαλίδη, ενώ ανά τακτά χρονικά διαστήματα ενημερωνόταν για την πορεία των συζητήσεων ο Υφυπουργός Υποδομών Νικόλαος Μαυραγάνης.
Η αντιπροσωπεία του Δήμου Φυλής διαπίστωσε ότι από την πλευρά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταβάλλεται ειλικρινής προσπάθεια για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα που έχει προκύψει και υπήρξε δέσμευση, εκ μέρους της, ότι οι εργασίες κατασκευής του συστήματος τηλεδιοίκησης δεν πρόκειται να ξεπεράσουν τον προγραμματισμένο χρόνο, ώστε να αποκατασταθεί πλήρως η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Δήμου Φυλής.
Όπως συμφωνήθηκε, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ενημερώσει αναλυτικά το επιβατικό κοινό με ανακοίνωση που θα εκδοθεί άμεσα.
Τέλος ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το θέμα έδειξαν ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Δέδες και ο νομικός σύμβουλος του Υφυπουργού Υποδομών Στάθης Πανταζής.

Στην κυριολεξία πιάνεται από τα μαλιά του για να επιβιώσει ο πρώη Δήμαρχος Δημήτρης Μπουραΐμης. Βλέποντας τη διοίκηση Παππού να κατασκευάζει νέα έργα, να δρομολογεί νέα μέσα από τη σύναψη 15 προγραμματικών συμβάσεων με την Περιφέρεια και να βελτιώνει την καθημερινότητα των πολιτών αντιλαμβάνεται ότι το 2019 θα αποτελέσει παρελθόν για το Δήμο Φυλής, οριστικά και αμετάκλητα. Έτσι κυριεύεται από απελπισία και φτάνει στο έσχατο σημείο λαϊκισμού ελπίζοντας ότι θα σωθεί από τη βέβαιη συντριβή. 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η περίπτωση του νέου σχεδιασμού των δρομολογίων του προαστιακού που όντως υποβαθμίζει συγκοινωνιακά το Δήμο Φυλής. Κι αντί ο πρώην Δήμαρχος να εξαντλήσει την αγωνιστικότητά του(που πάντως δεν είδαμε στη διάρκεια της θητείας του) εναντίον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είναι και η μόνη αρμόδια, επιτίθεται στο Δήμο Φυλής που από την πρώτη στιγμή αντέδρασε άμεσα, χωρίς να έχει την παραμικρή ευθύνη για τη λαθεμένη αυτή απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ήδη από το απόγευμα της Τρίτης 25 Ιουλίου 2017 που εφαρμόστηκαν οι αλλαγές, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Αργύρης Αργυρόπουλος έστειλε επείγον e-mail στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επισημαίνοντας το πρόβλημα. 
Το πρωί της επομένης ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς έστειλε επιστολή στο Διευθύνοντα Σύμβουλο Φίλιππο Τσαλίδη κι αμέσως μετά επισκέφθηκε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητώντας να αλλάξει ο σχεδιασμός, ώστε να αποκατασταθεί η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Δήμου Φυλής. 
Ταυτόχρονα άρχισε επαφές με μέλη της κυβέρνησης και Βουλευτές, προς τους οποιους έστειλε επίσημο έγγραφο ζητώντας λύση. 
Όλα αυτά τα ξέρει ο κος Μπουραΐμης. Αλλά επιδίδεται στη γνωστή τακτική διαστρεβλώνοντας την αλήθεια, με σκοπό να αποκομίσει πολιτικά οφέλη. 
Μάταια όμως. Η τύχη του είναι προδιαγεγραμμένη. Θα εξακολουθήσει και την επόμενη τετραετία να βλέπει τα τραίνα να περνούν… 


ΥΓ. Τον ισχυρισμό ότι έφτιαξε το σταθμό του Προαστιακού στο Ζεφύρι, τον θεωρούμε ανάξιο σχολιασμού. Ας είναι καλά ο Θανάσης Μπουρας και η Φωτεινή Γιαννοπούλου που τον ενέταξαν στο έργο του εμπορευματικού σταθμού του ΟΣΕ στον Ασπρόπυργο.
όσο για τη συμφωνία του με τον ΟΑΣΑ για τοπική συγκοινωνία, γιατί δεν την εφάρμοσε; Τι περίμενε; Μήπως γιατί ήταν εντελώς ανίκανος να κάνει το παραμικρό;
Δείτε την αμεσότητα της αντίδρασης Παππού, μέσα από στοιχεία κι όχι από λόγια:

    
Ο ΥΠΕΡΑΘΛΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΦΡΙΑ ΘΑ ΚΟΛΥΜΠΗΣΕΙ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς ευχήθηκε καλή επιτυχία στο Σπύρο Χρυσικόπουλο
Στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2018 ο συντοπίτης μας από τη Ζωφριά Σπύρος Χρυσικόπουλος θα επιχειρήσει έναν μεγάλο άθλο: Να κολυμπήσει από τη Ρόδο μέχρι το ακριτικό Καστελόριζο, καλύπτοντας μια απόσταση 133,3 χιλιομέτρων. Θα είναι η μεγαλύτερη απόσταση που κολύμπησε ποτέ Έλληνας και μία από τις μεγαλύτερες αποστάσεις συνεχούς κολύμβησης παγκοσμίως. Η προσπάθεια αυτή θα αναδείξει τη σημασία της νησιωτικότητας για την Ελλάδα κι ως εκ τούτου αποτελεί αντικείμενο συλλογικής προσπάθειας, με επικεφαλής την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) και συμπαραστάτες τους Δήμους Ρόδου, Καστελόριζου και Φυλής. 
Ωστόσο πριν από το μεγάλο εγχείρημα, ο Σπύρος θα δοκιμάσει τις δυνάμεις τους καλύπτοντας μια απόσταση 100 χιλ. που ισοδυναμεί με τον διάπλου του Τορωναίου Κόλπου τέσσερις φορές. Θα κολυμπήσει, δηλαδή, τέσσερις συνεχόμενες φορές την απόσταση ανάμεσα στις πόλεις Νικήτη και Καλλιθέα, στον Τορωναίο κόλπο, που βρίσκεται ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο «πόδι» της χερσονήσου της Χαλκιδικής.
Η προσπάθεια θα ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου 29 Ιουλίου 2017 και θα ολοκληρωθεί το μεσημέρι της επομένης. Για το σκοπό αυτό ο Σπύρος Χρυσικόπουλος βρίσκεται ήδη στη Νικήτη Χαλικιδικής και εξοικειώνεται με τις συνθήκες που επικρατούν στη θάλασσα. Μαζί του θα βρεθεί το επιτελείο του, αλλά και ο Δήμαρχος Σιθωνίας Γιάννης Τζίτζιος, ο οποίος βοηθάει την όλη προσπάθεια στο πλαίσιο της αιγίδας την οποία χορήγησε το ΔΣ της ΚΕΔΕ. 
Στο Δήμαρχο Σιθωνίας έστειλε επιστολή, στις αρχές Ιουλίου, ο Χρήστος Παππούς με την οποία τον ενημέρωσε για το Σπύρο και ζήτησε τη συμπαράστασή του, αίτημα στο οποίο, όπως προαναφέρθηκε, ο Δήμαρχος Σιθωνίας ανταποκρίθηκε άμεσα. 
Πριν από την αναχώρησή του για τη Χαλκιδική, ο Σπύρος Χρυσικόπουλος έγινε δεκτός από το Δήμαρχο Φυλής ο οποίος του ευχήθηκε καλή επιτυχία και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι θα τα καταφέρει και στο δεύτερο τεστ προετοιμασίας. Στο πρώτο, που πραγματοποιήθηκε στις 21 Μαΐου 2017 στο κολυμβητήριο Άνω Λιοσίων, ο υπεραθλητής από τη Ζωφριά κολύμπησε συνεχώς 24 ώρες καλύπτοντας μια απόσταση 77,65 χιλιομέτρων. 
Στην προσπάθεια πρωτοστατεί και ο Σύλλογος Ζωφριάς με επικεφαλής την Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου Ευαγγελία Κωβαίου, η οποία, από την πρώτη στιγμή, τάχθηκε στο πλευρό του Σπύρου αντιλαμβανόμενη τη σημασία της για την Ελλάδα, το Δήμο Φυλής, τη συνοικία της Ζωφριάς και για το Σπύρο Χρυσικόπουλο. 
Ένθερμος υποστηρικτής είναι και ο Πρόεδρος του Αθλητικού και Πολιτιστικού Οργανισμού Γιώργος Μαυροειδής, ο οποίος έθεσε το κολυμβητήριο στη διάθεση του Σπύρου και τον παρακολουθεί από κοντά. 

Ο Σπύρος Χρυσικόπουλος με τους Προέδρους του Αθλητικού Οργανισμού Γιώργο Μαυροειδή και του Συλλόγου Ζωφριάς Ευαγγελία Κωβαίου στο κολυμβητήριο των Άνω Λιοσίων
Ο Σπύρος κολυμπώντας απόσταση 77,65 χιλιομέτρων στο κολυμβητήριο Άνω Λιοσίων
Το ρολόι τα λέει όλα. Ο Σπύρος κολύμπησε 24 ώρες συνεχώς στο κολυμβητήριο των Άνω Λιοσίων, καλύπτοντας απόσταση 77,65 χιλιομέτρων 

... και όχι στα Εξάρχεια και το Κέντρο της Αθήνας - “Η αντιμετώπιση της εγκληματικότητας θέλει στόχευση και μελετημένες κινήσεις” τόνισε


Ιδιαίτερη αναφορά στο ζήτημα της εγκληματικότητας σε Μενίδι και Άνω Λιόσια έκανε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, και τον Αντώνη Σρόιτερ, το βράδυ της Πέμπτης 26 Ιουλίου. 

Ερωτηθείς για την κατάσταση που επικρατεί στο Κέντρο της Αθήνας και στα Εξάρχεια, ο πρωθυπουργός επεσήμανε ότι η αντιμετώπιση της εγκληματικότητας θέλει στόχευση και μελετημένες κινήσεις κάτι που βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης, ώστε το πρόβλημα να αντιμετωπιστεί στη ρίζα του. Ο Αλέξης Τσίπρας υπογράμμισε συγκεκριμένα ότι «Δεν έχω ως σημαντικότερο πρόβλημα τα Εξάρχεια από τα Λιόσια, το Μενίδι, το δήμο Αχαρνών... “

Ιδού η εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη με το επίμαχο σημείο της εγκληματικότητας να είναι στο 55 – 58: 45 λεπτά
Φ. ΤΣΑΛΙΔΗΣ-ΧΡ.ΠΑΠΠΟΥΣ
Να ξεκινάει από τα Άνω Λιόσια κι όχι από το ΣΚΑ η σύνδεση της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη με το Αεροδρόμιο, ζήτησε από το Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππο Τσαλίδη ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς.
Ο Δήμαρχος Φυλής επισκέφθηκε εσπευσμένα, το μεσημέρι της Τετάρτης 26 Ιουλίου 2017 τα γραφεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Οδό Καρόλου και τόνισε ότι το επιβατικό κοινό έχει πραγματικά εξοργιστεί με την αλλαγή του σχεδιασμού στα δρομολόγια, καθώς ο Δήμος Φυλής και η ευρύτερη περιοχή υποβαθμίζονται συγκοινωνιακά.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος δεσμεύθηκε ότι θα απαντήσει συγκεκριμένα στα ζητήματα που του έθεσε ο Δήμαρχος Φυλής και μάλιστα γραπτά, ώστε να γνωρίζει ο κόσμος τι μέλλει γενέσθαι.

Από την πλευρά του ο Χρήστος Παππούς επιφυλάχθηκε να πάρει θέση μέχρι να δει τη γραπτή απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το πολύ μέχρι την Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017, καθώς η ανακοίνωση της Εταιρίας αναφέρει ότι οι αλλαγές στα δρομολόγια θα εφαρμοστούν από την 30η Ιουλίου 2017 και μετά. 

Με Δελτίο Τύπου που εκδόθηκε την Τρίτη 25 Ιουλίου 2017, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό για το νέο σχεδιασμό των γραμμών της:

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι από την Κυριακή 30 Ιουλίου 2017 επέρχονται σημαντικές αλλαγές στα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας, μετά την ολοκλήρωση των έργων της ηλεκτροκίνησης στο Κεντρικό Σταθμό Αθηνών (Σταθμό Λαρίσης) που βελτιώνουν σε μεγάλο βαθμό τις μετακινήσεις του επιβατικού κοινού.
Με τα νέα δρομολόγια οι επιβάτες που επιλέγουν τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο για τις μετακινήσεις τους  θα μπορούν πλέον να μεταβούν απευθείας από το κέντρο της Αθήνας στο Αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”, ή στο Κιάτο, καθώς και αντίστροφα με μείωση του χρόνου διαδρομής έως και 20’.
Οι αλλαγές στα δρομολόγια δεν επηρεάζουν τις ισχύουσες τιμές των εισιτηρίων.
Ειδικότερα, καταργείται η γραμμή Αεροδρόμιο – Κιάτο – Αεροδρόμιο και δημιουργούνται δυο νέες γραμμές, με κεντρικό άξονα/κόμβο την Αθήνα (Σταθμό Λαρίσης):
α) η γραμμή Αθήνα – Αεροδρόμιο – Αθήνα και β) η γραμμή Αθήνα – Κιάτο – Αθήνα.
Επίσης, η Προαστιακή γραμμή Πειραιάς – Χαλκίδα – Πειραιάς τροποποιείται.
Θα λειτουργεί η γραμμή Πειραιάς – Αθήνα – Πειραιάς (τοπικό δρομολόγιο) και Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα, με τις δύο γραμμές να έχουν ανταπόκριση στο Σταθμό των Αθηνών.
Αναλυτικά οι νέες προαστιακές γραμμές που θα λειτουργήσουν από 30/7/2017 είναι:
  • Προαστιακή Γραμμή Αθήνα – Αεροδρόμιο – Αθήνα:
Η γραμμή θα συνδέει  απευθείας το Αεροδρόμιο “ Ελευθέριος Βενιζέλος” με το κέντρο της Αθήνας και αντίστροφα, καθώς και τον Πειραιά, με καθημερινά δρομολόγια ανά μία  ώρα. Δρομολόγια θα εκτελούνται και στο τμήμα Αεροδρόμιο – ΣΚΑ προκειμένου να υπάρχει σύνδεση με το σιδηροδρομικό άξονα προς Βόρεια Ελλάδα.
  • Προαστιακή Γραμμή Αθήνα – Κιάτο – Αθήνα :
Η γραμμή θα συνδέει απευθείας το Κιάτο με το κέντρο της Αθήνας και αντίστροφα, με καθημερινά δρομολόγια  ανά μία ώρα.
Υπενθυμίζεται ότι μέσω του Κιάτου, με μετεπιβίβαση στα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι επιβάτες έχουν πρόσβαση στην Πάτρα.
Για όσους επιθυμούν να μετακινηθούν από την γραμμή του Κιάτου προς το Αεροδρόμιο και αντίστροφα θα υπάρχει μετεπιβίβαση στο σταθμό Κάτω Αχαρναί. 
  • Προαστιακή Γραμμή Πειραιάς – Αθήνα – Πειραιάς και Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα:
Η γραμμή θα συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το κέντρο της Αθήνας και στη συνέχεια με την Χαλκίδα και αντίστροφα. Θα υπάρχουν και ανταποκρίσεις με Αεροδρόμιο για το επιβατικό κοινό που αναχωρεί από το σταθμό του Πειραιά.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητεί την κατανόηση του επιβατικού κοινού για τις πρώτες ημέρες εφαρμογής του νέου πλέγματος δρομολογίων, καθώς λόγω των ευρύτατων αλλαγών ενδεχομένως να υπάρξουν προβλήματα ή και καθυστερήσεις, ενώ για τις πρώτες ημέρες παρακαλούνται οι επιβάτες να προσέρχονται νωρίτερα στο Σταθμό Λαρίσης για δική τους διευκόλυνση.
Σημείωση: Από την Κυριακή 30/7/2017, η αμαξοστοιχία 884 Αθήνα-Καλαμπάκα, θα αναχωρεί νωρίτερα, στις 8:20 το πρωί, αντί 8:27 που ισχύει σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΟΥΣ
Την αντίδραση του Δημάρχου Φυλής Χρήστου Παππού προκάλεσε ο νέος σχεδιασμός των δρομολογίων του προαστιακού από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Με επείγουσα επιστολή του προς το Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρίας κο Φίλιππο Τσαλίδη ο Δήμαρχος κάνει λόγο για συγκοινωνιακή υποβάθμιση του Δήμου Φυλής και της ευρύτερης περιοχής και ζητά συνάντηση εντός της Τετάρτης 26 Ιουλίου 2017. 
Στην επιστολή επισημαίνει ακόμα ότι ο Δήμος Φυλής επενδύει στη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής από τα μέσα σταθερής τροχιάς, τονίζει ότι ο Δήμος έχει γίνει δέκτης σωρείας παραπόνων και εκφράζει φόβους για δυναμική αντίδραση του επιβατικού κοινού.
Επισυνάπτεται η επιστολή του Δημάρχου Φυλής.

ΠΑΝΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΕΛΕΝΑ Ο ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ

Ευτυχισμένες στιγμές για τον πρώην Δήμαρχο Άνω Λιοσίων Νίκο Παπαδήμα. Μαζί με τους γιους του συνόδεψε, το απόγευμα της Κυριακής 23 Ιουλίου 2017, στον Ιερό Ναό Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Βαρυμπόπης την κόρη του Έλενα, για να την παραδώσουν στην αγκαλιά του εκλεκτού της καρδιάς της Γιάννη Παπαχρήστου.
Το διαδικαστικό μέρος ανέλαβαν (και έφεραν σε πέρας με απόλυτη επιτυχία) οι κουμπάροι του ευτυχισμένου ζευγαριού Βασίλης Σιακαμπένης και Τζούλια Αρκουμάνη.
Συγκινημένοι οι γονείς Παναγιώτης και Γαλήνη Παπαχρήστου, ενώ στο πλευρό του πρώην Δημάρχου στάθηκε, όπως πάντα, η σύζυγός του Χριστίνα.
Το ευτυχές γεγονός γιορτάστηκε δεόντως σε κτήμα της οδού Τατοΐου.
Να ζήσουν, να ευτυχήσουν, να τους χαίρονται οι γονείς τους και πάντα άξιοι οι κουμπάροι.