Το Δημαρχείο Φυλής όπως αποκαταστάθηκε μετά τις περσινές εργασίες
Το Δημαρχείο Φυλής όπως ήταν πριν αρχίσει η επισκευή του
Το αποκατεστημένο Δημαρχείο της Δημοτικής Ενότητας Φυλής θα παραδοθεί, επίσημα, στους δημότες, την Τρίτη 15 Αυγούστου 2015 (11:00), κατά τη διάρκεια σεμνής τελετής στην οποία θα τελεσθεί αυτοδιοικητικό μνημόσυνο του αείμνηστου Δημάρχου Φυλής Νικολάου Λιάκου και θα τιμηθούν οι διατελέσαντες αυτοδιοικητικοί της Δημοτικής Ενότητας Φυλής.
Το Δημαρχείο Φυλής, που μετά από Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, φέρει το όνομα του Νικολάου Λιάκου κατασκευάστηκε επί της θητείας του, αλλά υπέστη ζημιές από το σεισμό του 1999, οι οποίες αποκαταστάθηκαν πέρσι, αφ’ ότου και επαναλειτουργούν σε αυτό οι υπηρεσίες της Δημοτικής Ενότητας Φυλής.
Κάτω ο αείμνηστος Νίκος Λιάκος κατά την εκσκαφή και με το Δημαρχείο ολοκληρωμένο.


Του Δημήτρη Δελεβέγκου
Η ηλεκτροκίνηση, η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, αντί καυσίμου ντίζελ, έστω και με μεγάλη καθυστέρηση, μεταμορφώνει τον προαστιακό Αθήνας που αποτελεί για μεγάλο αριθμός επιβατών "δύσκολο” μέσο μετακίνησης ιδίως από το κέντρο μέχρι τα προάστια της Αθήνας.
Μπορεί όμως, με την ολοκλήρωση των εργασιών ηλεκτροκίνησης, ο Προαστιακός Αθήνας να αφήνει πίσω τα χειρότερα, όμως, παραμένει άγνωστο, εάν και πότε σημαντικές υποδομές, όπως οι ανελκυστήρες θα πάψουν να είναι εκτός λειτουργίας ή εάν ο περιβάλλων χώρος σε ορισμένους σταθμούς θα σταματήσει να αποτελεί χωματερή.
Τα έργα
Τον Οκτώβριο του 2015 η ΕΡΓΟΣΕ είχε υπογράψει με την κοινοπραξία Άκτωρ-ΤΕΡΝΑ τη σύμβαση "Ολοκλήρωση αναβάθμισης διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σ.Σ Πειραιά-Έξοδος Σ.Σ Αθηνών", προϋπολογισμού 13,6 εκατ. ευρώ.
Πρόκειται, ουσιαστικά, για το έργο που επιτρέπει την ολοκλήρωση του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας, δηλαδή την ηλεκτροκίνηση του συνόλου του δικτύου. Και αυτό επειδή τα δρομολόγια ΣΚΑ-Χαλκίδα και ΣΚΑ-Αθήνα-Πειραιάς, πραγματοποιούνταν με ντιζελομηχανές, ενώ οι ηλεκτράμαξες μπορούσαν να λειτουργήσουν μόνο στο δρομολόγιο Κιάτο-αεροδρόμιο.
Στο δια ταύτα, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών εκσυγχρονισμού, ο σταθμός Λαρίσης, μετατρέπεται σε κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό, καθώς είναι σε θέσει να υποδεχτεί ηλεκτροκίνητους συρμούς.
Αποτελεί δηλαδή, αφετηρία απευθείας δρομολογίων προς το αεροδρόμιο (γραμμή Αθήνα-Αεροδρόμιο-Αθήνα), προς τη Χαλκίδα (Αθήνα-Χαλκίδα-Αθήνα) και προς το Κιάτο (Αθήνα-Κιάτο-Αθήνα). Ωστόσο, ακόμη απευθείας δρομολόγια από τον Πειραιά έως το αεροδρόμιο δεν υπάρχουν.
Ταυτόχρονα, επειδή τα έργα στις Αχαρνές θα συνεχιστούν μέχρι τον Δεκέμβριο:
- τα τρία δρομολόγια, ανά ώρα, προς Άνω Λιόσια/ Κιάτο, περιορίζονται σε δύο προς ΣΚΑ/Αθήνα.
-τα τρία δρομολόγια ανά ώρα προς Αεροδρόμιο, περιορίζονται σε δύο.
-καταργήθηκαν τα δρομολόγια από το αεροδρόμιο μέχρι το Κιάτο
-από το σταθμό Αχαρνών εκτελείται ένα δρομολόγιο ανά ώρα προς Αθήνα και προς Κιάτο, αντίστοιχα και με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών, τέθηκε σε λειτουργία λεωφορειακή σύνδεση από τα Άνω Λιόσια μέχρι τη Νερατζιώτισσα.
Η μείωση αυτή της συχνότητας των δρομολογίων, που προκαλεί ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό, υπήρξε απαραίτητη, όπως αναφέρουν από το Υποδομών, προκειμένου να ολοκληρωθούν τα έργα έως το τέλος της χρονιάς.
Η ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης και ηλεκτροκίνησης του Προαστιακού, γίνεται με καθυστέρηση περίπου 13 ετών, καθώς η αρχική σύμβαση 994/2005, για σειρά λόγων (όπως η απουσία περιβαλλοντικών μελετών, δικαστικές διαμάχες κτλ) δεν κατέστη δυνατό να υλοποιηθεί και διαλύθηκε το 2011.
Να σημειωθεί ότι ο Προαστιακός Αττικής αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά assets για την ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane, η οποία αναμένεται το προσεχές διάστημα να αποτελέσει το νέο ιδιοκτήτη των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Εικόνες εγκατάλειψης 
 Και μπορεί, πριν από λίγες ημέρες, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης να έκοψε κορδέλες στους νέους σταθμούς του Προαστιακού (Λαρίσης, Ζεφύρι), όμως αρκετοί σταθμοί του μέσου σταθερή τροχιάς εμφανίζουν εικόνα εγκατάλειψης. 
προαστιακός1
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του σταθμού Κηφισίας στο Μαρούσι, τον οποίο -λόγω εγγύτητας με ορισμένους από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους της χώρας- χρησιμοποιούν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες. Αποτελεί ερωτηματικό εάν ο ένας από τους δύο ανελκυστήρες του σταθμού έχει ποτέ λειτουργήσει…
ΠΗΓΗ:capital.gr


Με βαθιά κατάνυξη και λαμπρότητα, παρουσία του Δημάρχου Φυλής Χρήστου Παππού και εκατοντάδων πιστών, έγινε το Σάββατο 5 Αυγούστου 2017, η λιτάνευση της εικόνας της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος από τον ομώνυμο Ιερό Ναό στη Ζωφριά.
Παρά την ασφυκτική ζέστη εκατοντάδες πιστοί προσήλθαν, όπως κάθε χρόνο,  στον Πανηγυρικό Εσπερινό μετ΄ αρτοκλασίας και συνόδεψαν την εικόνα σε όλες τις γειτονιές της Ζωφριάς προκειμένου να ευλογήσει με τη Χάρη της τους κατοίκους της περιοχής.
Τη λιτάνευση λάμπρυνε με τη συμμετοχή της η Φιλαρμονική του Δήμου Φυλής.

Ανήμερα της γιορτής της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος εψάλη Όρθρος και Πανηγυρική Θεία Λειτουργία χοροστατούντος του Μητροπολίτη Ιλίου-Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρα ενώ οι εορταστικές εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν με την παράκληση της Παναγίας που εψάλη την Κυριακή το απόγευμα. 


Ο Χρήστος Παππούς έθεσε στους Υπουργούς Εσωτερικών το θέμα των εργαζομένων του Ξένιου. Εδώ στο γραφείο του Υπουργού Εσωτερικών Πάνου Σκουρλέτη, στις 22 Φεβρουαρίου 2017...
...κι εδώ στο γραφείο του Υπουργού Εσωτερικών Παναγιώτη Κουρουμπλή,
στις 17 Φεβρουαρίου 2016
Περιμέναμε λίγα ψίχουλα γενναιοψυχίας από τη ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ, αλλά μάταια.
Κι αν είναι πολύ δύσκολο να παραδεχθεί, προσπαθώντας, ταυτόχρονα, να βγάλει υπερήρωα τον ανίκανο Μπουραΐμη, ότι ο Παππούς έσωσε το Δήμο από την πτώχευση, τον νοικοκύρεψε, έβαλε τις βάσεις για την ανάπτυξη κι επέλυσε μεγάλο μέρος των συσσωρευμένων προβλημάτων του παρελθόντος, τουλάχιστον μπορούσε να δείξει λίγη γενναιοψυχία σε ένα πρόβλημα που και η ίδια έχει υποστεί, δηλαδή του Ξένιου.
Θα περιμέναμε δηλαδή να πει δύο καλά λόγια λόγια για το πώς μπήκε η διάταξη που ανοίγει το δρόμο της μεταφοράς των εργαζομένων στο πολυνομοσχέδιο, μετά από πέντε μαρτυρικά χρόνια ανεργίας και μάλιστα σε περίοδο οικονομικής κρίσης.
Μάταια. Ούτε μια λέξη. Ούτε για την κυβέρνηση, ούτε για το Δήμο Φυλής. Το πρόβλημα, κατά τη ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ,  λύθηκε, αυτόματα, χάρη σε μια διάταξη που απλά βρέθηκε μέσα σε ένα πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών. Εντελώς τυχαία, απ’ ότι φαίνεται ή έστω, με την παρέμβαση του από μηχανής Θεού...
Ούτε φυσικά, συνέβη κάτι στο παρελθόν. Δεν υπήρξε δηλαδή ο Μπουραΐμης που έλυσε την Επιχείρηση χωρίς να ξέρει ότι η διάταξη μεταφοράς των εργαζομένων (άρθρο 11 του ν. 4071/2012) ήταν πρακτικά ανεφάρμοστη, όπως του είχε επισημάνει, έγκαιρα, ο «άσχετος» ΦΥΛΑΡΧΟΣ. Τον οποίο μάλιστα είχε χαρακτηρίσει μνησίκακο, δημοσίως, από τα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Αλλά δε συνέβη κάτι και στο πρόσφατο παρελθόν. Δεν πήγε δηλαδή ο Παππούς στον Παναγιώτη Κουρουμπλή, ούτε στον Πάνο Σκουρλέτη. Δεν έστειλε υπομνήματα, ούτε συμμετείχε με εντεταλμένο στέλεχος του Δήμου σε συσκέψεις για τη νομοτεχνική διατύπωση της διάταξης. Δεν πήγαν οι εργαζόμενοι μαζί με τον εντεταλμένο του Δημάρχου στο Υπουργείο και στα υπουργικά γραφεία της προηγούμενης κυβέρνησης. Δεν έγινε τίποτα. Ήταν απλά θέλημα Θεού…
Αυτή η έλλειψη γενναιοψυχίας αποτελεί την αφορμή για να πούμε την αλήθεια. 
Και η καθαρή αλήθεια είναι ότι ο Παππούς θέλησε και στην περίπτωση του Ξένιου να τηρήσει την πάγια δέσμευσή του ότι θα προσπαθεί πάντα να τακτοποιεί τους εργαζόμενους και θα αγωνίζεται για να κρατήσουν τις δουλειές τους σε μια περιοχή που πλήττεται προνομιακά από την ανεργία. Το έκανε με όλους τους εργαζομένους των δημοτικών επιχειρήσεων, τους εργαζομένους της ΚΕΔΗΦ και κυρίως με τα ΑΜΕΑ της ΚΕΔΗΦ που ο Μπουραΐμης είχε ρίξει στον εργασιακό Καιάδα. Το έκανε και με τους περίφημους 43 και τρέχει στα δικαστήρια, από τα οποία η ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ περιμένει, χαιρέκακα, να τον καταδικάσουν.  
Στον αντίποδα, στα 16 χρόνια της δημαρχιακής του θητείας ο Μπουραΐμης δεν έχει τακτοποιήσει ούτε έναν εργαζόμενο και μάλιστα μερικούς από αυτούς τακτοποίησε, εσχάτως, ο Παππούς.
Για να τελειώνουμε λοιπόν με αυτή την έλλειψη γενναιοψυχίας θα πούμε ότι ο Παππούς το πάλεψε, σθεναρά, με τους εργαζόμενους του Ξένιου. Κατέθεσε επίσημα αιτήματα στην Κυβέρνηση ότι ο Δήμος μπορεί να τους πληρώσει. Επισκέφθηκε τον Παναγιώτη Κουρουμπλή και τον Πάνο Σκουρλέτη. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι το επιτελείο του υπέδειξε τη διατύπωση που άνοιξε το δρόμο της μεταφοράς. Καθότι οι διεθνείς δεσμεύσεις της χώρας δεν επέτρεπαν αόριστες διατυπώσεις που θα μπορούσαν να δρομολογήσουν αθρόες μεταφορές εργαζομένων στους Δήμους. Με πολύ απλά λόγια ο Δήμος έπρεπε να «φωτογραφήσει» τους δικούς του εργαζομένους για να διευκολύνει την κυβέρνηση.
Μια κυβέρνηση που είχε την πολιτική βούληση να βοηθήσει και το απέδειξε στην πράξη. Τόσο ο Υπουργός, όσο και οι νομικοί του σύμβουλοι Κώστας Σερδάρης και Σέργιος Σερμπέτης αποδείχθηκαν συνεπείς και επαγγελματικά επαρκείς. Όπως και ο νομικός Σύμβουλος του Παναγιώτη Κουρουμπλή (και κυν του Υφυπουργού Υποδομών Νίκου Μαυραγάνη) Στάθης Πανταζής, ο οποίος δρομολόγησε το πολυνομοσχέδιο που δίνει πολλές λύσεις στα προβλήματα των Δήμων.
Θα ήταν απρέπεια, εφάμιλλη της ΔΥΤΙΚΗΣ ΟΧΘΗΣ, να μην αναφερθεί κανείς στους εργαζόμενους που έδωσαν μάχη μέχρι την τελευταία στιγμή και που δεν τα παράτησαν κάτω από, πραγματικά,αντίξοες συνθήκες. Ας τους αναφέρουμε ενδεικτικά, με κίνδυνο να ξεχάσουμε κάποιους: Το βασικό διαπραγματευτικό τρίο αποτέλεσαν οι Κώστας Γεωργακόπουλος, Κώστας Λιόσης και Δημήτρης Παπαγιάννης, με βοήθειες από τη Ρούλα Κιτσάκη και άλλους εργαζομένους, ενώ δεν πρέπει να αποσιωπηθεί και η πολυεπίπεδη βοήθεια της Ρούλας Βασιλείου, που έμεινε κοντά στην προσπάθεια, παρόλο που δεν είχε προσωπικό κίνητρο.
Φυσικά, τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα. Για την ακρίβεια η προσπάθεια αρχίζει από τη Δευτέρα 7 Αυγούστου με αντίπαλο τη γραφειοκρατία. Όμως, όλα δείχνουν ότι αυτή τη φορά τα πράγματα θα πάνε καλά και κυρίως ότι όλες οι πλευρές έχουν τη γνώση και την εμπειρία για να αποφύγουν τα λάθη του παρελθόντος, υπηρετώντας την τοπική κοινωνία, το Δήμο και τους εργαζομένους…
ΛΗΜΝΑΙΟΥ-ΚΑΛΙΔΗΣ-ΗΛΙΑΔΗ
Τριήμερο ψυχαγωγικό πρόγραμμα διαμόρφωσε ο Δήμος, με την ευκαιρία του πανηγυριού της Κοιμήσεως Θεοτόκου στη Φυλή.
Την Κυριακή 13 Αυγούστου θα εμφανιστεί στην Κεντρική Πλατεία Φυλής η Ευτέρπη Λημναίου, την παραμονή ο Πάνος Καλίδης και ανήμερα του πανηγυριού η Αγγελική Ηλιάδη.
Την Κυριακή, θα γίνει και το αφιέρωμα στην παράδοση με την εμφάνιση των χορευτικών του Λαογραφικού Παραδοσιακού Συλλόγου Καματερού «το Γιορντάνι», της ΦΥΛΑΣΙΑΣ της ΓΡΙΖΑΣ και του χορευτικού της Δημοτικής Ενότητας Φυλής. Θα τραγουδήσει αφιλοκερδώς ο Αντιδήμαρχος Σπύρος Μπρέμπος. 

Στόχος του προγράμματος είναι η σύνδεση του θρησκευτικού γεγονότος με την ψυχαγωγία των κατοίκων και η διαμόρφωση εορταστικού κλίματος για τη στήριξη των επιχειρήσεων της πόλης. 
ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΚΟΥΡΛΕΤΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΟΥΣ




Οι δεσμεύσεις που ανέλαβε ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στον προαστιακό Σταθμό του Ζεφυρίου, στις 2 Αυγούστου 2017, καταγράφηκαν σε Δελτίο Τύπου που εκδόθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών την ίδια μέρα και είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.yme.gr/?aid=5625&tid=21
Σύμφωνα με το εν λόγω Δελτίο Τύπου ο Υπουργός δεσμεύθηκε  ότι:
  • θα δρομολογηθεί από τέλος Αυγούστου και νέα Γραμμή του ΟΑΣΑ για κυκλικό δρομολόγιο Α. Λιόσια – Νερατζιώτισσα – Δουκίσσης Πλακεντίας
  • θα υπάρξει και ένα επιπλέον δρομολόγιο του προαστιακού στη Γραμμή Κιάτο-Αεροδρόμιο
  • από το Δεκέμβριο που θα τελειώσουν τα έργα στην περιοχή θα πυκνώσουν τα δρομολόγια και από τρία την ώρα που ήταν μέσω των Α. Λιοσίων θα γίνουν τέσσερα
  • με την ολοκλήρωση των έργων έως το Δεκέμβριο ο νέος σταθμός θα μπορέσει να αποτελέσει σημαντικό σημείο εξυπηρέτησης των πολιτών ενώ σύντομα εντάσσεται και στα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ακολουθεί το απόσπασμα του Δελτίου Τύπου που αφορά στην επίσκεψη του Υπουργού στο Ζεφύρι:





Από το Δήμο Φυλής εκδόθηκε το ακόλουθο Δελτίο Τύπου:
Ψευδής, συκοφαντική και κακόβουλη είναι η ανώνυμη ανάρτηση περί δήθεν πρόσληψης οδηγού και χρήσης μεταφορικού μέσου του Δήμου Φυλής για μη υπηρεσιακές μετακινήσεις μέλους της διοίκησης.
Οι αυτόκλητοι φωστήρες του διαδικτύου θα οδηγηθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης όπου θα λογοδοτήσουν για την πράξη τους.
Όπως κι εκείνοι που αναπαρήγαγαν την ανάρτηση και σπίλωσαν, άδικα, την τιμή και την υπόληψη ενός ανθρώπου, επειδή αντιλαμβάνονται το διαδίκτυο ως  σύγχρονη ζούγκλα. 
ΜΙΧ. ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗΣ- ΧΡ. ΠΑΠΠΟΥΣ
Άμεση ήταν η ανταπόκριση του ΟΑΣΑ στο αίτημα του Δήμου Φυλής για την καλύτερη εξυπηρέτηση  των κατοίκων με λεωφορεία, μέχρι την ομαλοποίηση των δρομολογίων του προαστιακού, τον προσεχή Δεκέμβριο.
Όπως έχει ανακοινωθεί, ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς και ο Αντιδήμαρχος Μιχάλης Οικονομάκης ζήτησαν από το τέλος Αυγούστου, οπότε μπαίνει σε κανονικούς ρυθμούς η επιβατική κίνηση, τα εξής:
-Να ενισχυθεί με λεωφορεία του ΟΑΣΑ η προσωρινή λεωφορειακή γραμμή ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ, ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια
-Να επεκταθεί η γραμμή μέχρι το σταθμό της Δουκίσσης Πλακεντίας
-Να πραγματοποιούνται δρομολόγια μέχρι τις 10 το βράδυ, όπως γινόταν με τα δρομολόγια του προαστιακού.
Με έγγραφό του προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο ΟΑΣΑ εκτιμά ότι είναι εφικτή η επέκταση της γραμμής ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ μέχρι το σταθμό ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ αλλά και η επιμήκυνση του χρόνου εξυπηρέτησης των επιβατών μέχρι τις 10 το βράδυ.
Για την ενίσχυση του δρομολογίου με δικά του λεωφορεία ο ΟΑΣΑ ζητάει, στο πλαίσιο των συμφωνηθέντων με το Δήμο Φυλής, στοιχεία για την επιβατική κίνηση του προαστιακού ανάστασθμού για το προηγούμενο της διακοπής των δρομολογίων διάστημα.
Δείτε το έγγραφο του ΟΑΣΑ:

Πανηγυρική δικαίωση για το Δήμαρχο Χρήστο Παππού αποτέλεσε η επίσκεψη του Υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, την Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017 στον Προαστιακό του Ζεφυρίου.
Η προσήλωση του Δημάρχου στο διάλογο με τους συντεταγμένους φορείς της Πολιτείας και η άρνησή του να συνταχθεί με το λαϊκισμό και την ψηφοθηρία, απέφερε την προσωρινή εξυπηρέτηση των κατοίκων με λεωφορεία αλλά κυρίως τις δημόσιες δεσμεύσεις του Υπουργού και του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών Θανάση Βούρδα για συνολική αναβάθμιση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης στο Δήμο Φυλής από τα μέσα σταθερής τροχιάς.
Ειδικότερα ο Υπουργός επανέλαβε τα συμφωνηθέντα στο Υπουργείο Υποδομών, τα οποία ανακοινώθηκαν τις προηγούμενες μέρες από το Δήμο Φυλής. Δεσμεύθηκε ότι από τον Δεκέμβριο που θα ολοκληρωθούν τα έργα θα επαναληφθούν όλα τα δρομολόγια και μάλιστα υπερθεμάτισε, μιλώντας για πύκνωσή τους.
Πρόσθεσε ακόμα ότι η Πολιτεία θα αναλάβει το κόστος ανάπλασης στις περιοχές που έχουν επιβαρυνθεί από τη διέλευση των γραμμών του σιδηροδρόμου, ανοίγοντας το δρόμο υλοποίησης του αιτήματος του Δήμου Φυλής για λειτουργία του κορμού των λεωφορείων του ΟΑΣΑ και για απελευθέρωση νέων χώρων στάθμευσης.
Μετά την ομιλία του Υπουργού ο Γενικός Γραμματέας Θανάσης Βούρδας δήλωσε ότι γίνεται αποδεκτό το αίτημα του Δήμου Φυλής για την προσωρινή σύνδεση του σταθμού των Άνω Λιοσίων με το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας αλλά και με το Αεροδρόμιο των Σπάτων με λεωφορεία του ΟΑΣΑ. Υπενθυμίζεται ότι κατά την επίσκεψη του Δημάρχου Χρήστου Παππού και του Αντιδημάρχου Μιχάλη Οικονομάκη στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ Γιάννη Σκουμπούρη, την Τρίτη 1η Αυγούστου, τέθηκε επίσης θέμα επιμήκυνσης των δρομολογίων της προσωρινής γραμμής ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ μέχρι τις 10 το βράδυ, επέκτασης μέχρι το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας  αλλά και πύκνωσης των δρομολογίων.
Υποδεχόμενος την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών ο Δήμαρχος απηύθυνε καλωσόρισμα και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι μετά τις δεσμεύσεις του Υπουργού θα αναβαθμιστεί η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Δήμου Φυλής. Δεν παρέλειψε, μαζί με τις ευχαριστίες του στον Υπουργό να ευχαριστήσει τη Φωτεινή Γιαννοπούλου και τους προηγούμενους Δημάρχους του Ζεφυρίου που συνέβαλαν ώστε να γίνει πράξη το όραμα των κατοίκων του Ζεφυρίου.



ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΟΥΣ
Εναντίον της αποκατάστασης των λατομείων με σκουπίδια τάχθηκε ο Δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς, κατά τη διάρκεια συζήτησης σχετικών θεμάτων στην Εκτελεστική Επιτροπή του Φορέα Διαχείρισης των Απορριμμάτων (ΕΔΣΝΑ), που συνεδρίασε την Τρίτη 1η Αυγούστου 2017. 
Ο Δήμαρχος Φυλής καταψήφισε τα δύο θέματα της ημερήσιας διάταξης και επανέλαβε ότι ο Δήμος Φυλής και η Δυτική Αττική έχουν κλείσει τον κύκλο τους στη διαχείριση των απορριμμάτων. 
Στην ημερήσια διάταξη της Εκτελεστικής Επιτροπής είχαν περιληφθεί τα παρακάτω θέματα τα οποία, ωστόσο, εγκρίθηκαν κατά πλειοψηφία.
1. Λήψη απόφασης για παραλαβή των παραδοτέων της σύμβασης με τίτλο «Σύμβουλος Υποστήριξης του ΕΔΣΝΑ στην σύνταξη σχεδίου αποκατάστασης και αξιοποίησης των εξοφλημένων ανενεργών λατομείων – μεταλλείων (ΕΑΛΜ) Αττικής σε συνέργεια με τις προβλεπόμενες δομές διαχείρισης στερεών αποβλήτων του ΠΕΣΔΑ Αττικής» (εισηγητής Αν. Προϊστάμενος Δ/νσης Περιβάλλοντος κ. Χουντής).
2. Λήψη κατ’ αρχήν απόφασης επί σχεδίου αποκατάστασης και αξιοποίησης των εξοφλημένων ανενεργών λατομείων – μεταλλείων (ΕΑΛΜ) Αττικής σε συνέργεια με τις προβλεπόμενες δομές διαχείρισης στερεών αποβλήτων του ΠΕΣΔΑ Αττικής (εισηγητής Αν. Προϊστάμενος Δ/νσης Περιβάλλοντος κ. Χουντής).
Οι Αντιδήμαρχοι Θανάσης Σχίζας και Γιάννης Μαυροειδάκος στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα Υποδομών Θανάση Βούρδα
Το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών Θανάση Βούρδα επισκέφθηκαν το πρωί της Τρίτης 1ης Αυγούστου 2017 οι Αντιδήμαρχοι Θανάσης Σχίζας και Γιάννης Μαυροειδάκος.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η λειτουργία του κορμού των λεωφορείων στον Προαστιακό των Άνω Λιοσίων και η απελευθέρωση νέου χώρου στάθμευσης εκεί όπου, πριν από λίγους μήνες, ο Δήμος κατεδάφισε, για το σκοπό αυτό, συγκρότημα ακατοίκητων κτιρίων. 
Οι Αντιδήμαρχοι ζήτησαν, επίσης, από το Γενικό Γραμματέα την ασφαλτόστρωση των συγκεκριμένων χώρων επισημαίνοντας ότι ο Δήμος έχει ήδη εκπονήσει τις σχετικές μελέτες. 
Ο Γενικός Γραμματέας απάντησε ότι το Υπουργείο βλέπει θετικά το ζήτημα της παραχώρησης και πρόσθεσε ότι το σχετικό αίτημα που έχει υποβάλει, από μηνών, ο Δήμος έχει διαβιβαστεί στην αρμόδια Διεύθυνση για την επίλυση διαδικαστικών ζητημάτων. 
Για το θέμα της ασφαλτόστρωσης ζήτησε πίστωση λίγων ημερών για να μελετήσει το θέμα.
ΓΙΑΝ. ΣΚΟΥΜΠΟΥΡΗΣ-ΧΡ. ΠΑΠΠΟΥΣ-ΜΙΧ. ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗΣ
ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΓΙΑΝΝΗ ΣΚΟΥΜΠΟΥΡΗ

Συνεχίζει ο Δήμος Φυλής την προσπάθεια για την εξυπηρέτηση των επιβατών του προαστιακού, για το διάστημα που θα διαρκέσει η κατασκευή του συστήματος τηλεδιοίκησης στο τμήμα Άνω Λιοσίων-ΣΚΑ, δηλαδή μέχρι το Δεκέμβριο του 2017.
Στο πλαίσιο των αποφάσεων που είχαν ληφθεί στην τετραμερή σύσκεψη (Υπουργείο Υποδομών-Δήμος Φυλής-ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ) της Παρασκευής 26 Ιουλίου 2017, ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς και ο Αντιδήμαρχος Μιχάλης Οικονομάκης συναντήθηκαν το πρωί της Τρίτης 1ης Αυγούστου 2017, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ Γιάννη Σκουμπούρη και ζήτησαν: 
-Να ενισχυθεί με λεωφορεία του ΟΑΣΑ η προσωρινή λεωφορειακή γραμμή ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ, ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια
-Να επεκταθεί η γραμμή μέχρι το σταθμό της Δουκίσσης Πλακεντίας
-Να πραγματοποιούνται δρομολόγια μέχρι τις 10 το βράδυ, όπως γινόταν με τα δρομολόγια του προαστιακού.
Στη σύσκεψη συμφωνήθηκε να εκτιμηθεί η επιβατική κίνηση με βάση τα εισιτήρια που εκδίδονταν από τον Προαστιακό και να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις πριν από την 28η Αυγούστου 2017, οπότε επιστρέφει ο κόσμος από τις διακοπές του και μπαίνει σε κανονικούς ρυθμούς η επιβατική κίνηση. 
Αναφερόμενος στο θέμα ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς τόνισε τα εξής:
«Ο Δήμος Φυλής βρέθηκε από την πρώτη στιγμή πάνω στο πρόβλημα και αναζήτησε, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, λύσεις για την εξυπηρέτηση του κόσμου, μέχρι το Δεκέμβριο που ολοκληρώνονται τα έργα του Προαστιακού. 
Παράλληλα, βοηθώντας στην εφαρμογή των μέτρων που λήφθηκαν ο Δήμος απέκτησε ακριβή εικόνα για το επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών και αξιοποίησε τις προτάσεις τους για τη βελτίωση της κατάστασης. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε το καλύτερο μέχρι την οριστική επίλυση του προβλήματος».