15691 η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του Πολίτη, από το Δήμο Φυλής

Αγαπητέ συνδημότη, 
Από την 1η Ιουνίου 2013 τέθηκε στη διάθεση των δημοτών και κατοίκων του Δήμου Φυλής η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη, που θα απαντά στην κλήση του πενταψήφιου αριθμού 15691 (αστική χρέωση) Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:00 π.μ έως τις 20:00 μ.μ, το Σάββατο και την Κυριακή από τις 08:00 π.μ έως τις 14:00 μ.μ για θέματα καθημερινότητας. Μέσω της υλοποίησης της νέας αυτής εφαρμογής, θα γίνεται η καταγραφή και διεκπεραίωση αιτημάτων των πολιτών με τρόπο απλό, γρήγορο και υπεύθυνο.Η Γραμμή του Πολίτη, θα δέχεται αιτήματα που δεν απαιτούν από το νόμο ταυτοποίηση φυσικού προσώπου ή έγγραφα, όπως σε θέματα: 
-Καθαριότητας.
-Ηλεκτροφωτισμού, όπως αντικατάσταση λαμπτήρων κλπ.
-Ύδρευσης / Άρδευσης / Αποχέτευσης.
-Άρσης και μεταφοράς εγκαταλελειμμένων οχημάτων κλπ.
-Αποκατάστασης βλαβών εσωτερικής οδοποιίας.
Η διαδικασία υποβολής- διεκπεραίωσης αιτήματος είναι:
1. Υποβολή αιτήματος τηλεφωνικά στο 15691.
2. Καταγραφή του αιτήματος και άμεση ενημέρωση της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου ηλεκτρονικά
3. Επιλογή τρόπου ενημέρωσης εφόσον επιθυμείτε, της πορείας διεκπεραίωσης του αιτήματός σας.
Η υπηρεσία αυτή είναι διαδραστική και θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες υπηρεσίες, με σκοπό τη βελτίωση της καθημερινότητας του κατοίκου του Δήμου μας.
                                                            Ο Δήμαρχος Φυλής
                                                       Δημήτριος Σ. Μπουραΐμης

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου