Πετυχημένη Χριστουγεννιάτικη γιορτή από τη ΦΕΡΕΝΙΚΗ

Την καθιερωμένη χριστουγεννιάτικη γιορτή της πραγματοποίησε το Σαββάτο, 14 Δεκεμβρίου, ο Σύλλογος Φερενίκη. 
Στη σύντομη ομιλία της η Πρόεδρος Μαρία Πλαβούκου αναφέρθηκε στις επιτυχίες του Συλλόγου, το 2013 και ζήτησε από τα παιδιά να εντείνουν την προσπάθειά τους, το 2014, προαναγγέλλοντας επίσημη παρουσίαση των δραστηριοτήτων του Συλλόγου από τηλεοπτικό κανάλι. Δεν παρέλειψε ακόμα να ευχαριστήσει τους παρισταμένους, ανάμεσα στους οποίους και την αντιπροσωπεία της παράταξης ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ καθώς και τον Πρόεδρο της Ένωσης Γονέων, Νίκο Χατζητρακόσια. 
Ιδιαίτερη μνεία έκανε στη συνεισφορά του Σάββα Σάββα, ο οποίος, όπως είπε, έχει διαθέσει δωρεάν, αίθουσα στη Φερενίκη. Ακολούθησαν επιδείξεις των παιδιών και βραβεύσεις από τους επισήμους, αλλά κι από τα μέλη της διοίκησης του Συλλόγου.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου