Το γλέντησαν μικροί και μεγάλοι, στη γιορτή του Συλλόγου Αρκάδων


Ο ερχομός των εορτών αποτέλεσε για το Σύλλογο Αρκάδων μια ακόμα ευκαιρία για την προβολή της παράδοσης και τη σύσφιξη των σχέσεων, ανάμεσα στα μέλη του. Έτσι, στις αρχές του μήνα στολίστηκε, από τα μέλη της διοίκησης και τα παιδιά του χορευτικού το χριστουγεννιάτικο δέντρο κι προγραμματίσθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή, για παιδιά και μεγάλους. 
Πράγματι, τα μέλη και τα παιδιά συγκεντρώθηκαν την Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, στη φιλόξενη αίθουσα του Συλλόγου, όπου, κυρίως οι μικροί, ξεσάλωσαν με τον κλόουν, αλλά και τον Άγιο Βασίλη, που κατεβαίνοντας από την Καισάρεια δεν παρέλειψε να πει ένα γειά. Ήταν μια πραγματικά ξεχωριστή βραδιά, που όμως σκιάστηκε από την απώλεια του μέλους του Συλλόγου Νίκου Βλαχάκη, για τον οποίο όλοι οι συμπατριώτες του είχαν να πουν μια καλή κουβέντα. Το επόμενο μεγάλο ραντεβού των Αρκάδων, θα είναι, κατά τα ειωθότα, η εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. 
Μέχρι τότε, τα μέλη του Συλλόγου εύχονται στους Αρκάδες και σε όλους τους κατοίκους του Δήμου Φυλής, Καλές Γιορτές.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου