Καθοριστική η συμβολή του Γραφείου Τύπου στη νίκη του Παππού

Η συντονίστρια δημοσιογράφος του Γραφείου Τύπου του Δήμου Φυλής Εύη Τριανταφύλλου

Η νίκη έχει πολλούς πατεράδες λέει ο Λαός κι αυτό συμβαίνει με την εκλογή του Δημάρχου Χρήστου Παππού, από την πρώτη Κυριακή, με ποσοστό 57,27%. 
Μια νίκη που, όντως, έχει πολλούς πατεράδες, με πρώτο και καλύτερο το Δήμαρχο, που στην προηγούμενη πενταετία, έβγαλε, στην κυριολεξία, λαγούς από το καπέλο. Πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξαν και οι εκλεγμένοι συνεργάτες του, οι οποίοι δούλεψαν σκληρά, ενέπνευσαν τους εργαζόμενους του Δήμου και πέρασαν το μήνυμα της εντατικοποίησης των ρυθμών εργασίας και αποδοτικότητας, δίνοντας οι ίδιοι το παράδειγμα. Στην πρώτη γραμμή και το Γραφείο Δημάρχου με τα υπηρεσιακά στελέχη και τους επιστημονικούς του συνεργάτες, τα έδωσαν όλα. 
Έτσι, χάρη στη συλλογική δουλειά, η διοίκηση Παππού παρουσίασε ένα πολύ σημαντικό έργο, κινούμενη, από την αρχή της πενταετίας, σε ρυθμούς προεκλογικής περιόδου. Για την ακρίβεια, η επιτυχία της διοίκησης Παππού συνίσταται στο ότι ξεκίνησε την προεκλογική εκστρατεία την επόμενη της εκλογικής νίκης του 2014. 
Όμως είναι αδιαμφισβήτητο, ότι το έργο που παρήγαγε έγινε γνωστό στους δημότες επειδή το επικοινώνησε, με επιτυχία, το Γραφείο Τύπου του Δήμου Φυλής. Φυσικά, για το έργο ισχύει το “όποιος έχει μάτια βλέπει”, αλλά επειδή ο Δήμος είναι εκτεταμένος, δεν μπορεί ο δημότης Ζεφυρίου να δει τα έργα της Φυλής και το αντίστροφο. Πρέπει να το κάνει κάποιος ενδιάμεσος κι αυτός στην περίπτωση του Χρήστου Παππού ήταν οι δημοσιογράφοι του Γραφείου Τύπου. 
Οι έμπειρες, Εύη Τριανταφύλλου, Κωνσταντίνα Ποδαρά και Σοφία Νάκου, μέλη της ΕΣΗΕΑ πάνω από 20 χρόνια, δούλεψαν συντονισμένα κι αποδοτικά, τροφοδοτώντας με οπτικοακουστικό υλικό την ιστοσελίδα του Δήμου (fyli.gr), την Κοινότητα του Δήμου Φυλής στο fb, το έντυπο ΔΗΜΟΤΗΣ ΦΥΛΗΣ, τα Τοπικά κι όποτε χρειάστηκε και τα Υπερτοπικά ΜΜΕ, με πλούσιο δημοσιογραφικό υλικό, από τη δραστηριότητα του Δήμου Φυλής σε όλους τους τομείς. 
Ο απολογισμός της δουλειάς τους είναι 2170 (σωστά διαβάσατε) Δελτία Τύπου, 1912 βίντεο, πολλές χιλιάδες φωτογραφίες και πολλές βιντεοταινίες-αφιερώματα δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος σε μεγάλα θέματα του Δήμου. Όλα αυτά χωρίς τις χρηστικές ανακοινώσεις για την ύδρευση, τη συγκοινωνία, τα σχολεία, αλλά και τις χιλιάδες αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του Δήμου. 
Το πιο σημαντικό είναι ότι με αυτό το κολοσσιαίο δημοσιογραφικό έργο, που ξεπερνάει κατά πολύ, τη δημοσιογραφική δραστηριότητα ΟΛΩΝ ΜΑΖΙ των Υπουργείων, στο αντίστοιχο διάστημα, προβλήθηκε, παράλληλα, η δραστηριότητα των πολιτιστικών και άλλων φορέων που δραστηριοποιούνται στα όρια του Δήμου. Οι δημοσιογράφοι του Γραφείου Τύπου δεν αρκέστηκαν στη δημαρχοκεντρική παρουσίαση των εκδηλώσεων στις οποίες έδωσε το "παρών" ο Δήμαρχος, αλλά τις κάλυψαν συνολικά, θέτοντας το οπτικοακουστικό υλικό στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου. 
Μετά από τα παραπάνω, θα μπορούσαμε, παραφράζοντας το γνωμικό, να πούμε ότι η νίκη έχει και πολλές μητέρες... 

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου