ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΠΠΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ




Αναφορές  στην επικαιρότητα  περιείχε η ομιλία που εκφώνησε ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς μπροστά στο μνημείο των πεσόντων.
Ο Δήμαρχος έκανε λόγω για τον εξ ανατολών κίνδυνο και τόνισε ότι μπορεί να αποσοβηθεί μόνο με εθνική ενότητα, διεύρυνση των συμμαχιών της χώρας και ενίσχυση των Ενόπλων μας Δυνάμεων.
Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο γεγονός ότι συνέπεσε με την εθνική επέτειο και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου η παρουσία της Εικόνας της Μονής Κλειστών στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης και ευχαρίστησε τον Αρχιεπίσκοπο, την Ιερά Σύνοδο, το Μητροπολίτη, τη Μονή και τους ιερείς.
Επεσήμανε ακόμα ότι το προσεχές Σάββατο ο Δήμος και οι πολιτιστικοί φορείς θα παρευρεθούν στον εορτασμό της Εξόδου του Μεσολογγίου και κατέληξε με την υπενθύμιση ότι ο Δήμος θα τιμήσει την επέτειο απελευθέρωσης της Αθήνας από τον Καπετάν Μελέτη με κατάθεση Στεφάνου στον Άγνωστο Στρατιώτη την Κυριακή 6 Μαΐου 2018.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας του Δημάρχου Φυλής:

Συντοπίτισσες και συντοπίτες

φίλες και φίλοι,
τιμάμε σήμερα δύο μεγάλες γιορτές:
Τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, μιας από τις μεγαλύτερες γιορτές της Χριστιανοσύνης.
Φέτος μάλιστα, έχουμε την τύχη να έχει συμπέσει ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου με το έθιμο της λιτάνευσης και να βρίσκεται η Εικόνα της Παναγίας στην πόλη μας.
Κάτι για το οποίο θέλω να ευχαριστήσω, δημόσια, τον Αρχιεπίσκοπο, την Ιερά Σύνοδο, τον Μητροπολίτη, την Ιερά Μονή και τους εφημέριους των εκκλησιών του Δήμου μας.
Όμως εκτός από τις γιορτές της Χριστιανοσύνης τιμάμε και την επέτειο της Ανάστασης του γένους μας, που κέρδισε με αίμα τη λευτεριά του, μετά από 400 χρόνια Οθωμανικού ζυγού.
Τιμάμε την απελευθέρωση των Ελλήνων, αυτού του μικρού σε πληθυσμό, αλλά μεγάλου στην ψυχή Έθνους που τα έβαλε με τη μεγαλύτερη Αυτοκρατορία της εποχής, κόντρα στη βούληση των ισχυρών της Ευρώπης.
Τιμάμε τη μνήμη μεγάλων αγωνιστών όπως ο Κολοκοτρώνης, ο Καραϊσκάκης, ο Παπαφλέσσας, ο Διάκος
Τιμάμε τη μνήμη γνωστών και άγνωστων που έπεσαν «για του Χριστού την πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία».
Τιμάμε τις μεγάλες στιγμές του αγώνα, όπως η ανατίναξη στο Κιούγκι, ο χορός του Ζαλόγγου και η ηρωική έξοδος του Μεσολογγίου, στον εορτασμό της οποίας θα πάρει μέρος, το επόμενο Σαββάτο, ο Δήμος μας.
Τιμάμε τους μεγάλους ευρωπαίους διανοούμενους που εμπνεύστηκαν και ύμνησαν τον αγώνα των Ελλήνων, αλλά και τους μεγάλους φιλέλληνες που έδωσαν τη ζωή τους πολεμώντας στο πλευρό τους.
Φίλες και φίλοι,
μαζί με τα επικά κατορθώματα διδασκόμαστε και από τα λάθη των προγόνων μας.
Σφυρηλατούμε την εθνική ενότητα γιατί αποτελεί την ασπίδα του έθνους μας.
Ιδιαίτερα σήμερα που ο εξ ανατολών κίνδυνος είναι περισσότερο ορατός από ποτέ.
Σήμερα πρέπει να δείξουμε σθένος.
Να είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι.
Να στηρίξουμε τους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη.
 Να αναπτύξουμε την οικονομία μας, να διευρύνουμε τις συμμαχίες μας και να ενισχύσουμε τις Ένοπλες Δυνάμεις μας. 
Ταυτόχρονα πρέπει να αναζητήσουμε τις ρίζες μας. Να αναλογιστούμε τι έκαναν σε αντίστοιχες περιπτώσεις οι πρόγονοί μας Λιοσιώτες και Χασιώτες.
Να θυμηθούμε ότι στις 29 Μαΐου 1929 κατατρόπωσαν, κοντά στο εκκλησάκι του Αη Γιάννη, τους Τούρκους στην τελευταία μεγάλη μάχη της Αττικής και απελευθέρωσαν τα Λιόσια και το Μενίδι.
Κι ότι 8 χρόνια νωρίτερα, στις 7 Μαΐου 1821 απελευθέρωσαν, με επικεφαλής τον καπετάν Μελέτη Βασιλείου την Αθήνα.
Αυτήν την ηρωική πράξη θα τιμήσουμε και φέτος, την Κυριακή 6 Μαΐου 2018, με κατάθεση στεφάνου και ομιλία στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στο Σύνταγμα.
Γιατί πρέπει να γνωρίζουμε και να τιμάμε την Ιστορία μας.
Να τιμάμε τους αγώνες των προγόνων μας.
Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε την εθνική μας ταυτότητα και να γράψουμε χρυσές σελίδες στην Παγκόσμια Ιστορία, όπως εκείνοι.
Σας ευχαριστώ. 
ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ


Δείτε το παρελθόν και το παρόν του εθίμου της λιτάνευσης της Εφεστίου Εικόνας της Μονής Κλειστών σε Άνω Λιόσια και Φυλή, μέσα από ένα καταπληκτικό βίντεο 96 δευτερολέπτων που επιμελήθηκαν ο Αργύρης Αργυρόπουλος και ο Νίκος Κουρέας. Την αφήγηση έκανε η Στέλλα Νικολοθανάση.


Τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης το 2ο Γενικό Λύκειο Άνω Λιοσίων με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Φυλής




Να ανακαλέσει την απόφασή της για κλείσιμο του υποκαταστήματος στο Ζεφύρι κάλεσε την Διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας ο Αντιδήμαρχος Ζεφυρίου Γιάννης Μαυροειδάκος.
Μιλώντας σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν το πρωί της Τρίτης 20 Μαρτίου 2018 ο Δήμος, οι μαζικοί φορείς και κάτοικοι και φορείς της περιοχής τόνισε ότι η Τράπεζα οφείλει να επανεξετάσει τη στάση της.
«Δεν μπορεί η Εθνική Τράπεζα να καταδικάζει σε υποβάθμιση μια ολόκληρη περιοχή και να ταλαιπωρεί δέκα χιλιάδες κατοίκους. Δεν δεχόμαστε οι συνταξιούχοι της περιοχής μας να είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν ταξί για να εξυπηρετηθούν σε άλλα υποκαταστήματα» είπε μεταξύ άλλων ο Αντιδήμαρχος Ζεφυρίου.
Παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Αντιδήμαρχος Θανάσης Σχίζας, η πρώην Δήμαρχος Ζεφυρίου Φωτεινή Γιαννοπούλου, οι αναπλ. Δήμαρχοι Νίκος Χατζητρακόσιας, Γιώργος Αντωνόπουλος, Τζένη Μπάρα και Μαρίνος Σαρλάς, ο Πρόεδρος των Παιδικών Σταθμών Ζεφυρίου Γιώργος Κούρκουλος, ο Πρόεδρος των Παιδικών Σταθμών Άνω Λιοσίων Παναγιώτης Καμαρινόπουλος, η τοπική Σύμβουλος Άννα Κουμερτά.
Αμέσως μετά τη συγκέντρωση οι εκπρόσωποι του Δήμου Φυλής και κάτοικοι της περιοχής μίλησαν στον τηλεοπτικό σταθμό STAR.
Δείτε την ομιλία του Αντιδημάρχου Γιάννη Μαυροειδάκου:

Κέντρο Εργασίας Αναπήρων Άνω Λιοσίων
Συνάδελφοι -ισσες 

Σε λίγες μέρες οι εργαζόμενοι καλούνται να αποφασίσουν ποιοι συνάδελφοι θα τους αντιπροσωπεύσουν στο 46ο Συνέδριο της ΠΟΕ – ΟΤΑ. Η παράταξή μας «Συνδικαλιστική Αλληλεγγύη», θα συμμετάσχει σε αυτήν την εκλογική διαδικασία και θα προσπαθήσει να εκλέξει όσο το δυνατόν περισσότερους συναδέλφους για το Συνέδριο. 

Η διαφορετική αντίληψη που έχουμε για τον Συνδικαλισμό, η αυτονομία μας από τα πολιτικά κόμματα, κάτι που υστερούν οι περισσότερες συνδικαλιστικές παρατάξεις (είναι σε όλους γνωστό ότι τα προβλήματα δεν έχουν χρώμα, ούτε κόμμα), μας δίνει μια δυνατότητα υπεροχής σχετικά με τις άλλες παρατάξεις, οι οποίες έχουν ταμπουρωθεί πίσω από τα κόμματά τους. 

Η ενίσχυση της Συνδικαλιστικής Αλληλεγγύης μπορεί να βοηθήσει στη διαμόρφωση διαφορετικών συσχετισμών στη ΠΟΕ – ΟΤΑ, να βοηθήσει και να δυναμώσει εκείνες τις δυνάμεις που έχουν τις ίδιες λογικές και αντιλήψεις και δεν τη θέλουν όργανο κομματικού μηχανισμού. 

Η ΠΟΕ – ΟΤΑ οφείλει να λειτουργεί μακριά από προκαταλήψεις, να αντιμετωπίζει κριτικά την κάθε κυβέρνηση και να επικροτεί τα θετικά της 

Δεν πρέπει να σταματήσουμε να πιέζουμε τη σημερινή κυβέρνηση για την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Όλα αυτά με το διάλογο, τις συνετές κινητοποιήσεις, να αποκαταστήσουμε τη δύναμη της απεργίας ως όπλο πραγματικό των εργαζομένων και όχι να αποτελεί ημέρα ξεκούρασης και ρεπό. 

Αυτή με λίγες λέξεις είναι η λογική μας για τις συνδικαλιστικές διεκδικήσεις και ο τρόπος συμμετοχής και αντιμετώπισης των προβλημάτων από τις συνδικαλιστικές παρατάξεις. Καλούμε όλους τους συναδέλφους που συμφωνούν με τις απόψεις μας να υπερψηφίσουν τους εκπροσώπους μας ώστε να διεκδικήσουμε: 

α) Την αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με νέες δομές συμμετοχής των εργαζομένων. 

β) Ενάντια στον παραγοντισμό και τις συμμαχίες που τα προωθούν 

γ) Για μια ομοσπονδία στην υπηρεσία των εργαζομένων και όχι των κομμάτων 

δ) Για μια ομοσπονδία χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις, όλα στο φως 

ε) Για μια Ομοσπονδία Προοδευτική – Δημοκρατική – Μαχητική.

Στη νέα αγαπημένη συνήθεια της νεολαίας, τα δωμάτια απόδρασης, βρέθηκαν «παγιδευμένοι» μερικοί από τους τολμηρούς μαθητές του Κέντρου Ξένων Γλωσσών Start Smart της Ελένης Πετροπούλου. Η επίσκεψη έγινε το περασμένο Σάββατο και οι μαθητές με τα κοφτερά τους μυαλά μπήκαν σε τρία δωμάτια με αρκετό ενδιαφέρον προσπαθώντας να βρουν τη λύση διασκεδάζοντας! Το πρώτο ήταν το δωμάτιο του παράξενου φοιτητή, με μια ιστορία βασισμένη σε αληθινά γεγονότα. Το δεύτερο ήταν η μυστική κρύπτη που ο Joker προσπαθεί να φτιάξει το αντίδοτο της ουσίας που τον μετέτρεψε σε τέρας. Ταυτόχρονα απειλεί σε 60 λεπτά να εξαπολύσει τοξικά αέρια γέλιου σε όλη την πόλη γιατί σιχάθηκε τη σοβαροφάνεια! Τέλος, η τρίτη ομάδα των μαθητών, μετά από ένα λάθος ξόρκι, παγιδεύτηκε στο σαλόνι του Μάγου Saga! Κάποιοι από την ομάδα εξαφανίστηκαν για τα καλά... αλλά στο τέλος εμφανίστηκαν και όλοι μαζί μετά τα δωμάτια βρέθηκαν για …σουβλάκια συζητώντας την ωραία εμπειρία που είχαν ζήσει νωρίτερα!
 


      του Νίκου Χατζητρακόσια
      Αναπλ. Δημάρχου – Προέδρου Δευτεροβάθμιας
      Σχολικής  Επιτροπής Δήμου  Φυλής

       (Συμβολή στο διάλογο με  αφορμή την καθιέρωση της  6ης   Μαρτίου ως Πανελλήνιας Ημέρας κατά  της  σχολικής  βίας)



       Η σχολική βία δυστυχώς αποτελεί σήμερα φαινόμενο διαρκώς αυξανόμενο και  συνταρακτικό. Πρόκειται για καταστάσεις όπου ένα παιδί συστηματικά λέει ή κάνει πράγματα για να επιβάλει τη δύναμη και την εξουσία του σε ένα άλλο παιδί.

        Περιλαμβάνει εκδηλώσεις ψυχολογικής και σωματικής κακοποίησης από το θύτη στο θύμα, όπως: η χρήση υποτιμητικών ονομάτων, ο αποκλεισμός του από τις ομαδικές δραστηριότητες, ο εξευτελισμός του μπροστά σε άλλα παιδιά, οι απειλές, ο εκφοβισμός, ο ξυλοδαρμός, ο επιβαλλόμενος εξαναγκασμός να κάνει ανεπιθύμητα πράγματα.

       Βαρύτατες οι επιπτώσεις στον ψυχισμό του παιδιού, που υφίσταται συστηματικά βίαιες συμπεριφορές: θυματοποίηση, φόβος, απώλεια αυτοπεποίθησης, έλλειψη αίσθησης ελέγχου απέναντι σε αυτό που του συμβαίνει, απόγνωση, απελπισία, κατάθλιψη.

        Η ντροπή για αυτό που βιώνει το εμποδίζει στην πλειονότητα των καταστάσεων να αναφέρει το τραγικό γεγονός σε έναν ενήλικο, με αποτέλεσμα τη διαιώνιση του φαινομένου και των αρνητικών του επιπτώσεων.

        Κάθε παιδί δικαιούται να αισθάνεται ότι ζει σε ένα ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον. Λύση δεν αποτελεί η παρέμβαση στο πρόβλημα, αφού αυτό έχει ήδη λάβει χώρα, αλλά η πρόληψή του και σε αυτή τη διαδικασία είμαστε όλοι μας συνυπεύθυνοι.

       Η σχολική βία βασίζεται στον  εκφοβισμό με διάφορες μορφές όπως:

                Σωματικός: φυσικός τραυματισμός ή απειλή τραυματισμού προς κάποιον.
               Λεκτικός: συστηματική χρησιμοποίηση υβριστικών εκφράσεων, φραστικών επιθέσεων, προσβολών και απειλών, αγενών σχολίων και ειρωνείας, χρήση παρατσουκλιών.

                Έμμεσος ή κοινωνικός: προσπάθεια για κοινωνική απομόνωση ή αγνόηση ατόμου, για άσκηση επιρροής στην ομάδα των συνομηλίκων ώστε να αισθανθούν αντιπάθεια για κάποιο συγκεκριμένο συμμαθητή τους, διάδοση κακόβουλων φημών και ψευδών.

                  Ηλεκτρονικός: αποστολή απειλητικού ή υβριστικού υλικού μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των υπηρεσιών MMS και SMS που παρέχουν τα κινητά τηλέφωνα και των διαδικτυακών τόπων κοινωνικής δικτύωσης, κλήσεις στο κινητό του από άγνωστο νούμερο.

                Ρατσιστικός: διάδοση αρνητικών σχολίων εξαιτίας της καταγωγής, της κοινωνικής τάξης, της οικονομικής κατάστασης, της διαφορετικότητας.

                Σεξουαλικός: υβριστικά σχόλια, σκίτσα και γκράφιτι με σεξουαλικό περιεχόμενο, ανήθικες χειρονομίες, ανεπιθύμητο άγγιγμα, μέχρι και σοβαρές σεξουαλικές επιθέσεις.

          Η αντιμετώπιση του φαινομένου της σχολικής βίας στηρίζεται στη πρόληψη είτε με την εφαρμογή γενικών προγραμμάτων π.χ. το πρόγραμμα της Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. «Stop στην ενδοσχολική βία» που αφορά όλους, δηλαδή  το σχολείο, την τάξη, τον εκπαιδευτικό, τους μαθητές, τους γονείς τους και ολόκληρη την τοπική κοινωνία,  είτε στα πλαίσια αποτελεσματικών  πρακτικών σε επίπεδο  σχολείου και  τάξης.

          Ειδικότερα σε επίπεδο σχολείου και τάξης προτείνονται:

                 Η σύνταξη Σχολικής Επιτροπής ενάντια στον εκφοβισμό και την ενδοσχολική βία.

                 Η  σύνταξη Διακήρυξης του σχολείου ενάντια στη βία: δικαιώματα   υποχρεώσεις-καθήκοντα για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας

                  Η αύξηση της επίβλεψης του σχολικού χώρου.

                Η ευαισθητοποίηση και συνεργασία με τους γονείς, προκειμένου να σταματήσει ο κύκλος αναπαραγωγής και ενθάρρυνσης της ενδοσχολικής βίας.

                  Η συζήτηση για τις επιπτώσεις του εκφοβισμού.

                  Η σύνταξη των κανόνων της τάξης ενάντια στη βία.

                  Η  παροχή ευκαιριών για θετική έκφραση της επιθετικότητας (π.χ. μέσω τωναθλημάτων)

               Κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας έχει ρόλο και ευθύνη για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Ο βαθμός εμπλοκής κάθε μέλους, σχετίζεται τόσο με την ιδιότητά του, όσο και με τη σοβαρότητα, τη συχνότητα και την ένταση του περιστατικού εκφοβισμού.

         Άλλος είναι ο ρόλος και η ευθύνη του διευθυντή του σχολείου, άλλος του δασκάλου, άλλος των συμμαθητών, άλλος των γονιών.

         Ωστόσο, θα πρέπει όλοι να συνεργαστούν σε ένα πλαίσιο παράλληλων δράσεων, διότι, αφού η αιτιολογία του εκφοβισμού είναι πολυπαραγοντική και η αντιμετώπισή του θα πρέπει να είναι πολυεπίπεδη.




        Σε κάθε περίπτωση  θα πρέπει:
        Να σχεδιαστεί  ο  τρόπος  παρακολούθησης του προβλήματος ώστε να υπάρχει  εποπτεία της εξέλιξης της κατάστασης

        Να  εξακριβώνεται  ποιο παιδί είναι αυτό που εκφοβίζεται ή αυτό που εκφοβίζει.

        Να  εξακριβώνεται  αν υπάρχει ομάδα παιδιών η οποία ενθαρρύνει ή/και υποστηρίζει το παιδί που εκφοβίζει.

        Να υπάρχει  άμεση  συνομιλία με το παιδί που εκφοβίζεται και να ακούγονται  με προσοχή και σοβαρότητα αυτά που έχει να πει.

         Να παρέχεται προστασία, υποστήριξη και κάθε δυνατή  βοήθεια  στο παιδί που εκφοβίζεται.

         Να  καθορίζονται  οι συνέπειες για το παιδί που εκφοβίζει, ύστερα από τη συζήτηση με τους γονείς, το παιδί που εκφοβίζει, τα παιδιά-υποστηρικτές του παιδιού που εκφοβίζει.

         Να αναπτύσσονται συζητήσεις  μεταξύ  εκπαιδευτικών  και  μαθητών  για το τι θα μπορούσαν να είχαν κάνει για να αποφευχθεί ο εκφοβισμός και να εξασφαλίσουν ένα ασφαλές περιβάλλον τόσο για τους ίδιους όσο και για τους συμμαθητές τους.
   
         Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές, η  καθιέρωση της  6ης   Μαρτίου ως πανελλήνια ημέρα κατά  της  σχολικής  βίας. αποτελεί μια αφορμή για όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας,  να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες, ερεθίσματα και ιδέες για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας που εκδηλώνεται μεταξύ μαθητών.

         Χρειάζεται συστηματική ειλικρινή  και καθημερινή  προσπάθεια,  πραγματικό  ενδιαφέρον  κι  έννοια για  όλα  και  το  καθένα  παιδί χωριστά  στο  χώρο  του  σχολείου, στο  σπίτι, σε δημόσιους  και  ιδιωτικούς  χώρους  που  συναθροίζονται παιδιά  κάθε  ηλικίας ώστε υπάρχει  μέριμνα  αντιμετώπισης τέτοιων  προβλημάτων.
         Είναι ανάγκη στις δύσκολες αυτές ημέρες να υπάρχει η επαγρύπνηση όλων  για την έγκαιρη παρέμβαση, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές της συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.
        Θα είμαστε πάντα διπλά σας  με  κάθε  τρόπο και  μέσο, αρωγοί σε κάθε προσπάθεια για την αντιμετώπιση και εξάλειψη κάθε  φαινομένου ενδοσχολικής βίας.
ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ 


Την έντονη διαμαρτυρία τους για την Απόφαση της Εθνικής Τράπεζας να προχωρήσει στο κλείσιμο του Υποκαταστήματος στο Ζεφύρι εκφράζει ο Δήμος και οι μαζικοί φορείς της πόλης. 
Αμέσως μόλις έγινε γνωστή η Απόφαση και συγκεκριμένα το πρωί του Σαββάτου 17 Μαρτίου 2018 ο Δήμαρχος Φυλής έκανε επαφές ζητώντας την ανάκληση της Απόφασης. 
Παράλληλα, το απόγευμα της Κυριακής 18 Μαρτίου 2018 συγκλήθηκε Συνέλευση στο Δημαρχείο Ζεφυρίου, με τη συμμετοχή μελών του Δημοτικού και Τοπικού Συμβουλίου και φορέων της πόλης που κατέληξε στην έκδοση Ψηφίσματος Διαμαρτυρίας, που απειλεί με κινητοποιήσεις σε περίπτωση που η Τράπεζα εμμείνει στην Απόφασή της:
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Εθνική Τράπεζα, μετά από πιέσεις του Δήμου Φυλής, είχε διαβεβαιώσει, το 2016, ότι θα διατηρήσει το υποκατάστημα του Ζεφυρίου. 
Δείτε το σχετικό έγγραφο: