Στο πλαίσιο των συνοδευτικών δράσεων της Κ.Σ. Δυτικής Αττικής για το Ε.Π. Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής ΤΕΒΑ με επικεφαλής τον Δήμο Φυλής, συνεχίζονται οι διαδικτυακές δράσεις για παιδιά και ενήλικες.

Πρόγραμμα Διαδικτυακών Δράσεων εβδομάδας

30 Μαρτίου - 4 Απριλίου 2021

Τρίτη 30 Μαρτίου στις 18:30

Γνωριμία με τα μεγάλα έργα του κλασικού μπαλέτου (για παιδιά 4-8 ετών)

«Πονόκιο» Με την χορεύτρια: Ευγενία Παπαδάκη

Ο Πινόκιο χορεύτηκε από μεγάλα μπαλέτα του κόσμου, αλλά μουσική δική του απέκτησε πολύ πρόσφατα από τον Ιταλό Enrico Mellozi



Φωτό Αρχείου 
 
Η παρακάτω επώνυμη καταγγελία έφτασε στα mail του ΦΥΛΑΡΧΟΥ και την παραθέτουμε αυτούσια

Καλησπέρα σας. Θέλω να αναφερθώ σε ένα απαράδεκτο γεγονός που διαδραματίστηκε στις 22.03.21 και ώρα 13.20 στον σταθμό του προαστιακού Άνω Λιοσίων, και παρακαλώ να αναφερθεί σε κάποια σελίδα αυτό το αποτρόπαιο γεγονός και να γίνει αναφορά και στους αρμόδιους. 

Ο σταθμός είχε μόνο χρήστες ναρκωτικών ουσιών, καθώς μέσω κορονοιου οι πολίτες πρέπει να συμορφωθουν με τα μέτρα ενώ ομάδες όπως χρήστες και Ρομα, μπορούν να μετακινούνται χωρίς πρόβλημα και να διοργανώνουν γλέντια και μαζωξεις ανενόχλητοι... Φυσικά....

Η αδερφή μου, ετών 23, όπως κάθε μέρα περίμενε τον προαστιακό για να πάει στην εργασία της.  Εκείνη την ωρα ένας ναρκομανής την πλησίασε και άρχισε να χρησιμοποιεί χυδαιους χαρακτηρισμόυς, να την απειλεί ότι θα την πετάξει στις γραμμές να την πατήσει το τρένο, πράγμα που δεν θα δίσταζε να κάνει, καθώς την ώρα που σήκωσε το χέρι του να την βουτήξει από τα μαλλιά μπήκε στην μέση ένας κύριος από την ασφάλεια που υπάρχει στον χώρο (είναι όντως περίεργο... Αλλα ναι υπήρχε!!!!!! Και ναι βοήθησε!!!!!). 

Ο ίδιος έχοντας δει προφανώς διαφορά γεγονότα ανέφερε πως και να γίνει κλήση προς την αστυνομία δεν θα βοηθήσει σε κάτι... Ολοι μας ξέρουμε.... Δυστυχώς την διαχείριση των χρηστών....... Για κάποιος περίεργο λόγο, ολοι μπαίνουν και όλοι αμέσως βγαίνουν να κάνουν ανενόχλητοι ότι θέλουν..... Απορώ ποιος τους δίνει αυτήν την αφεση στα παραπτώματα τους.... Γιατι δυστυχώς αυτό δεν έτυχε σήμερα στην αδερφή μου.... Δυστυχώς παρόμοια γεγονότα έχουν τύχει σε πολλά άτομα και θα τύχουν σε ακόμα περισσότερα, αν κάνεις δεν αναλάβει επιτέλους την ευθύνη.... Χωρίς εξαιρέσεις στο αν είναι παιδια ή συγγενείς πολιτικών, πλούσιων κ.λ.π.



Ένα ακόμη βήμα στην καλύτερη εξυπηρέτηση του Πολίτη κάνει ο Δήμος Φυλής με την ένταξή του στο MyKEPlive για εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση, στο οποίο εντάχθηκε και σήμερα Δευτέρα 29 Μαρτίου τέθηκε επιτυχώς σε εφαρμογή.

Ti είναι το myKEPlive και πως λέιτουργεί:

Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.

Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται:

Στην εν λόγω πλατφόρμα, ο πολίτης ή επιχειρηματίας θα μπορεί να ζητήσει ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα για την διεκπεραίωση του αιτήματός του

O πολίτης ή επιχειρηματίας εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα (mykeplive.gov.gr) χρησιμοποιώντας του κωδικούς της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ (taxisnet). Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί και κλείνει ραντεβού. Κατά την ημερομηνία του προγραμματισμένου ραντεβού ο αιτών επιδεικνύει στον υπάλληλο του ΚΕΠ στοιχείο της ταυτοποίησής του και στην συνέχεια διεκπεραιώνει το αίτημά του.

Tα θεματικά πεδία υπηρεσιών είναι

α. διεκπεραίωση αίτηση (το θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα ΚΠΕ με τα αντίστοιχα έντυπά τους, οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία

β. υπηρεσίες προς επιχειρηματίες

γ. εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

δ. εξυπηρέτηση από τον δήμο σας. «Όποιος επιλέξει το συγκεκριμένο πεδίο θα απευθύνεται σε υπάλληλο του συγκεκριμένου δήμου όπου ανήκει» εξηγεί ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Αρμόδιος για Θέματα.

Η νέα πλατφόρμα είναι επίσης προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής. Η ενδεικτική βιντεοκλήση που έγινε με το ΚΕΠ αρχικά χρησιμοποίησε διερμηνέα.

Έχει γίνει η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού. οι οποίοι μάλιστα θα ενημερώνουν και θα παραπέμπουν τους πολίτες να αιτηθούν τα πιστοποιητικά που χρειάζονται και μέσω της ψηφιακής πύλης του gov.gr.

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες συγκαταλέγονται:


η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου

η ανανέωση δελτίου ανεργίας,

η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης,

η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου και

η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Με το νέο σύστημα η πλατφόρμα επιλέγει τον υπάλληλο που θα εξυπηρετήσει τον πολίτη που αιτείται κράτηση µε τέτοιον τρόπο ώστε να µη συµπίπτουν τα ραντεβού του µε τα ραντεβού µε άλλον πολίτη.

Πρακτικά ο πολίτης θα µπορεί να εξυπηρετηθεί και από υπάλληλο ΚΕΠ άλλης περιοχής από τη δική του, εκτός εάν πρόκειται για δηµοτικές υπηρεσίες του ΟΤΑ στον οποίο ανήκει.

Από το myKEPlive εξαιρούνται διαδικασίες που απαιτούν την φυσική παρουσία και υπογραφή του πολίτη, όπως η ταυτοπροσωπία ανηλίκου, η μεταβίβαση αυτοκινήτου και η ανανέωση άδειας οδήγησης.

Οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται, ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα. Απλώς, για λόγους ασφαλείας, οι υπάλληλοι ζητούν στην αρχή κάθε κλήσης να δουν έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητα του χρήστη.

MyKEPlive: Ποιες υπηρεσίες αναλαμβάνει

Περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:

Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων

Υπηρεσίες για επιχειρήσεις

Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας

Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται , διευκολύνει σημαντικά όσους συμπολίτες μας για οποιοδήποτε λόγο δυσκολεύονται να μεταβούν φυσικά στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία

Ο Δήμος Φυλής γνωστοποιεί στους συνδημότες μας, που διαμένουν στη συνοικία της Ζωφριάς, ότι, για την εξυπηρέτησή τους, μπορούν να εξοφλούν τους λογαριασμούς ύδρευσης στον ταμία που βρίσκεται καθημερινά για το σκοπό αυτό στο «Βορεινό» (Πλατεία Βορεινού, οδοί Σοφοκλέους και Επαμεινώνδα), κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού που μπορούν να καθορίσουν καλώντας στο 210 2473309.

 


Την έντονη αντίδραση του Δήμου Φυλής προκάλεσε η Απόφαση της Περιφέρειας Αττικής να χορηγήσει άδεια λειτουργίας σκοπευτηρίου στο σύλλογο ΑΓΕΛΗ, στην τοποθεσία “Γκιουρμέζα” της Φυλής, που εφάπτεται στον αγωγό ύδρευσης του Μόρνου. Ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς θεωρεί ότι η λειτουργία του σκοπευτηρίου και μάλιστα από ένα σύλλογο με έδρα εκτός των ορίων του Δήμου, είναι επικίνδυνη και ενοχλητική για τους κατοίκους και ζητά την άμεση ανάκλησή της.
Στην εισήγησή του προς το Δημοτικό Συμβούλιο που συγκλήθηκε, εκτάκτως, την Τρίτη 23 Μαρτίου 2021, αμέσως μόλις έγινε γνωστή η χορήγηση της άδειας λειτουργίας, ο Χρήστος Παππούς εγκαλεί την Εντεταλμένη Σύμβουλο Μαργαρίτα Βάρσου ότι δεν ζήτησε τις απόψεις του Δήμου Φυλής, παραβιάζοντας το τεκμήριο αρμοδιότητας της αυτοδιοίκησης πρώτου βαθμού που κατοχυρώνεται στο άρθρο 77 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων. Της αποδίδει, επίσης, έλλειψη συμμόρφωσης στις θεμελιώδεις έννοιες της αυτοδιοίκησης, τις οποίες οφείλει να πρεσβεύει η Περιφέρεια.
“Φαίνεται ότι, δυστυχώς, η Εντεταλμένη Σύμβουλος κα Μαργαρίτα Βάρσου, δε συμβουλεύτηκε τον Περιφερειάρχη Αττικής κο Γιώργο Πατούλη, ο οποίος, ως πρώην Δήμαρχος και πρώην Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ), έχει αγωνιστεί για την εφαρμογή των θεμελιωδών αυτοδιοικητικών αρχών” τονίζεται στην εισήγηση του Δημάρχου, η οποία έγινε ομόφωνα δεκτή από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Ακολουθούν η Απόφαση της Περιφέρειας και του Δημοτικού Συμβουλίου Φυλής:




 Την Κυριακή 28 Μαρτίου 2021 αλλάζει η ώρα γυρίζοντας τους δείκτες των ρολογιών μια ώρα μπροστά.

Συγκεκριμένα, τα ξημερώματα της Κυριακής στις 03:00 οι δείκτες των ρολογιών θα πρέπει να δείξουν 04:00.


Κανονικά θα λειτουργήσει από τη Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021 το κεντρικό ΚΕΠ Άνω Λιοσίων που στεγάζεται στη συμβολή των οδών Γεωργίου Παπανδρέου 20Α και Αχαρνών και τις τελευταίες μέρες έμεινε κλειστό λόγω κρούσματος κορωνοϊού.

Στο κτίριο πραγματοποιήθηκε σχολαστική απολύμανση και τηρήθηκαν όλα τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.

Υπενθυμίζεται ότι οι Δημότες λόγω των μέτρων προστασίας κατά της διασποράς του κορωνοϊού, εξυπηρετούνται από όλα τα ΚΕΠ του Δήμου Φυλής, κατόπιν ραντεβού.

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας με τα ΚΕΠ του Δήμου Φυλής είναι τα εξής:

ΚΕΠ Άνω Λιοσίων 2132060123 – 2132060125

ΚΕΠ Ζωφριά 2102473309

ΚΕΠ Ζεφυρίου 2132038812 – 2132038814- 2132038815 – 2132038824

ΚΕΠ Φυλής 2132060024 – 2132060025



Live χαρακτηριστικές στιγμές από την Επιμνημόσυνη Δέηση στην Πλατεία Ηρώων Άνω Λιοσίων


 


Δύο αξιόλογοι νέοι της πόλης μας, ο Δημήτρης Μπούνιας κι ο Ανδρέας Ζάβαλης, ήταν οι σημαιοφόροι του Δήμου Φυλής στο φετινό εορτασμό της Εθνικής Επετείου.
Ανταποκρίθηκαν, άμεσα, στο κάλεσμα του προπονητή τους
Νίκος Αποστόλου
και φόρεσαν με περηφάνεια την τοπική ενδυμασία που τους πρόσφεραν ο Πρόεδρος
Giorgos Karaiskakis
και ο Αντιπρόεδρος
Nikos Georgas
του Συλλόγου Αρβανίτικου Πολιτισμού Η ΓΡΙΖΑ.
Συγχαρητήρια σε όλους, όπως και στον υπεύθυνο του Γραφείου Δημάρχου
Dimitrios Stouraitis
που συντόνισε, όπως κάθε χρόνο, τις εορταστικές εκδηλώσεις.